Browsing 2013 by Title
Now showing items 159-178 of 510
-
Marketingový mix společnosti
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu současné situace fitness centra na Konečné za pomoci zejména marketingového mixu a situačních analýz. Tyto rozbory jsou opřeny o teoretická východiska, která jsou uvedena v ... -
Marketingový mix společnosti LAZAM CZ s.r.o
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu společnosti LAZAM CZ, s. r. o. První, teoretická, část obsahuje vysvětlení pojmů a problematiky marketingu, marketingového mixu samotného a následně použitých ... -
Marketingový mix společnosti Webkomplet, s. r. o.
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix společnosti Webkomplet, s. r. o.“ je analýza současného stavu společnosti a návrh na jeho zlepšení pomocí jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Práce je rozdělena do tří ... -
Marketingový mix ve službách
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix živnosti Radima Horenského“ je analýza marketingového mixu a návrh vhodných opatření. Teoretická část se zabývá základními pojmy marketingového mixu a vysvětluje základní pojmy ... -
Marketingový mix vybrané firmy
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení aktuálního stavu marketingu ve společnosti ACO Industries k. s. a obsahuje návrh na jeho zlepšení. Teoretická část definuje marketing nejprve z nejobecnějšího hlediska, poté ... -
Marketingový plán firmy Troma, spol. s r.o.
Tato bakalářská práce popisuje marketingové plánování firmy Troma, spol. s r.o. V teoretické části jsou definovány základní pojmy marketingu a podstatné rysy toho, jak je marketing řízen v organizaci. V kapitolách popisujících ... -
Marketingový plán pro Daniel's Donuts, s.r.o.
Hlavním předmětem této bakalářské práce je vypracování návrhu marketingového plánu pro firmu Daniel’s Donuts, s.r.o. a následné zavedení těchto marketingových strategií do řízení společnosti. Tato firma se zabývá nejen ... -
Marketingový plán pro SPINEA, s.r.o.
Obsahom bakalárskej práce je návrh marketingového plánu pre firmu SPINEA s.r.o. . Práca je rozdelená do 4 častí. Prvá časť sa zaoberá vymedzením problému a vytýčením cieľov. Druhá časť práce popisuje teoretické východiská, ... -
Marketingový výzkum (pro firmu, organizaci, aktuální zadaný problém)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků společnosti FIWA servis s.r.o. Teoretická část práce se věnuje vymezení hlavních marketingových pojmů, metodami a technikami marketingového výzkumu. ... -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka Mediterran Slovakia, s.r.o.
Bakalárska práce sa zaoberá s výskumom spokojnosti zákazníka u firmy Mediterran Slovakia s.r.o. Cieľom práce je navrhnúť a vykonávať marketingový výskum. Práca je rozdelená na tri časti. V prvej časti je vyjadrená problematika ... -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty bankovních institucí
Bakalářská práce se věnuje marketingovému výzkumu spokojenosti veřejnosti s produkty bankovních institucí. Je zaměřena na analýzu základního bankovního produktu konkrétních bank působících na českém bankovním trhu. Teoretická ... -
Mentální trénink pro tenisty
Předmětem bakalářské práce je návrh mentálního tréninku pro tenisty pro zvolený tenisový oddíl. Tato práce obsahuje všechny potřebné informace, které jsou nutné k vytvoření konkrétního mentálního tréninku pro závodní ... -
Metodika návrhu implementace elektronického obchodu
Cílem této bakalářské práce je ukázat možnost návrhu a založení internetového obchodu ve společnosti HANZA SPORT plus, s.r.o. s maximálním ohledem na úspěšnost výsledného řešení. Tato práce je rozdělena do logických celků, ... -
Model internetového obchodu se sanitární technikou
Bakalářská práce obsahuje návrh modelu internetového obchodu se sanitární technikou. Jsou v ní popsány základní teoretické pojmy a problematika s touto formou obchodování spojená. Práce popisuje vybrané moduly a funkce ... -
Modely 3D zobrazování v inteligentním prostředí e-business a ekonomické kybernetiky
Vytvoření modelu předpokládaného vývoje 3D zobrazování jako nástroje prostředí e-business a oslovení potencionálního zákazníka v ekonomickém systému. Definování e-business prostředí jako modelu aplikované ekonomické kybernetiky. -
Moderní přístup k elektronickému obchodu
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem modelu pro zvýšení konverzního poměru v elektronickém obchodě minicams.cz a implementací jeho jednotlivých částí. A to za využití moderních technologií a metod, aby byl výsledný návrh ... -
Moderní řešení počítačové sítě rodinného domu
Bakalářská práce se zabývá návrhem počítačové sítě pro rodinný dům s využitím automatizované domácnosti, které zahrnují výrobu tepla, detekce kouře, osvětlení a mnoho dalšího. První část práce je zaměřena na analýzu domu, ... -
Motivace a postoje zaměstnanců ve sportovní organizaci
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku pracovní motivace a postojů k práci zaměstnanců sportovní organizace. Vymezuje základní pojmy a teorie související s procesem motivace. Pro účely práce jsou zvoleny tři sportovní ... -
Možnosti modelu 3D zobrazení pro e-business a ekonomickou kybernetiku
Bakalářská práce se zabývá prostředím e-business, jeho současnými trendy, definováním obecně známých ekonomických postupům a jejich zobrazením pomocí schémat vědního oboru ekonomická kybernetika. V první části je zaměřena ... -
Možnosti využití ekonomického informačního systému ve společnosti R.S. Aquatech CZ, s. r. o.
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem změn způsobu vedení účetnictví v podniku. Popisuje základní teoretické poznatky o účetnictví a informačních systémech. Analyzuje aktuální stav v podniku R.S. AQUATECH CZ, ...