Návrh na zlepšení marketingové strategie fitness centra

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Hlavním cílem této práce je zjistit spokojenost návštěvníků se službami Fitness centra a navrhnout opatření vedoucí nejen ke zvýšení spokojenosti, ale i ke zvýšení návštěvnosti tohoto Fitness centra.
The main aim of this thesis is to find out the satisfaction of visitors with services of Fitness centre and to suggest some measures, which should bring not only growth of satisfaction to visitors, but also growth of their number.
Description
Citation
RYCHLOVSKÝ, T. Návrh na zlepšení marketingové strategie fitness centra [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) Ing. Jindřich Sádlík, CSc. (člen) Ing. Thaddeus Mallya, Dr., MBA (člen) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Dana Martinovičová, Ph.D. (člen) (člen)
Date of acceptance
2007-06-14
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO