Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se týká analýzy spokojenosti zákazníků. Konkrétně se jedná o spokojenost zákazníků firmy AZUB bike s lehokoly této značky. Zároveň na základě zjištěných údajů jde o stanovení návrhů na zvýšení spokojenosti zákazníků.
This thesis concerns the analysis of customer satisfaction. Specifically, the customer satisfaction of AZUB bike company with recumbents. At the same time based on the observed data for the determinativ of proposals to increase customer satisfaction.
Description
Citation
BIČAN, J. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika a procesní management
Comittee
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (předseda) Ing. Václav Mačát (místopředseda) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) Ing. Kristína Sághy Estélyi, Ph.D. (člen) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen)
Date of acceptance
2013-06-14
Defence
Otázky vedoucího bakalářské práce: ODPOVĚZENO Otázka: doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA - Existuje analýza, zda bude v ČR zájem o tato lehokola. Znáte analýzy tržního podílu? ODPOVĚZENO Otázka: Ing. Václav Mačát - Zabýval se podnik otázkou, kolik je třeba vyrobit lehokol, aby dosáhl bodu zvratu? Jak byste provedl tento výpočet? ODPOVĚZENO Otázka: Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D. - Zabýval jste v dotazníku i bezpečnostní takového lehokola? ODPOVĚZENO
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO