Marketingový výzkum (pro firmu, organizaci, aktuální zadaný problém)
Marketing Research (for Company, Organisation, Topical Assigned Problem)
Author
Advisor
Koleňák, JiříReferee
Kožoušková, IvaFinal mark
AAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/25672Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků společnosti FIWA servis s.r.o. Teoretická část práce se věnuje vymezení hlavních marketingových pojmů, metodami a technikami marketingového výzkumu. Praktická část poskytuje analýzu spokojenosti zákazníků zprostředkovanou na základě dotazníkového šetření. Cílem bakalářské práce je vyhodnotit teoretické poznatky spolu s praktickou analýzou a stanovit výslednou koncepci vedoucí k zajištění rozvoje podniku. This bachelor´s thesis deals with marketing research of customer satisfaction for company FIWA servis s.r.o. Theoretical part thesis pursues to define marketing concepts, methods and techniques of marketing research. Practial part provides analysis of customer satisfaction mediated pursuant of questionnaire. The aim of bachelor´s thesis is to valorize theoretical knowledge together with practical analysis and define resulting conception to ensure permanent company´s progress.
Source
KOVÁČOVÁ, A. Marketingový výzkum (pro firmu, organizaci, aktuální zadaný problém) [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.Collections
- 2013 [510]