Návrh marketingové strategie společnosti
The Proposal of Marketing Strategy for the Company
Author
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Sudický, JozefGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalárska práca sa venuje problematike uplatnenia marketingu a marketingového mixu v riadení realitnej kancelárie Majesty reality, s. r. o. v Poprade, ktorá sa zaoberá sprostredkovaním predaja a prenájmu nehnuteľnosti. Práca je rozdelená do troch častí, pričom prvá časť sa zaoberá teoretickými poznatkami z oblasti samotného marketingu. Druhá časť je analytická a tvorí ju analýza súčasného marketingového mixu spoločnosti, vyhodnotenie dotazníkov a SWOT analýza. Tretia časť práce sa venuje návrhom zlepšenia marketingovej stratégie spoločnosti. Bachelor thesis deals with the issue of applying marketing and marketing mix in the management of real estate company Majesty reality, s. r. o. in Poprad, Slovak Republic, which is engaged in brokering the sale and leasing of real estate. The thesis is divided into three parts, the first part deals with the theoretical knowledge of the marketing. The second part is analytical and consists of an analysis of the current marketing mix, evaluation questionnaires and SWOT analysis. The third part is devoted to improving the design of the marketing strategy.
Keywords
Marketing, Marketing služieb, Marketingový mix, SWOT analýza, Marketing, Services marketing, Marketing mix, SWOT analysisLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Ekonomika a procesní managementComposition of Committee
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (předseda) Ing. Václav Mačát (místopředseda) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) Ing. Kristína Sághy Estélyi, Ph.D. (člen) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen)Date of defence
2013-06-14Process of defence
Otázka: doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA - Kdo by měl provést navrženou změnu - realitní kancelář, prodávající? ODPOVĚZENO Otázka: Ing. Václav Mačát - Podle čeho jste hodnotil jako silnou stránku vnitropodnikovou komunikaci? ODPOVĚZENO Otázka: Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D. - Uvažoval jste o SEO optimalizaci u webových stránek? ODPOVĚZENO Otázka: Ing. Kristína Estélyiová, Ph.D. - Z jakého důvodu jste navrhoval inzerci v časopise? Je výdaj na tuto reklamu přiměřený přínosu? Jak jste kalkulovat náklady na golfový turnaj? ODPOVĚZENOResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/25694Source
WAGNER, M. Návrh marketingové strategie společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.Collections
- 2013 [483]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, VladislavDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...