Návrh marketingové strategie pro firmu Autosklo H.A.K., s. r. o.

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá sestavením návrhu marketingové strategie pro firmu Autosklo H.A.K., s. r. o. Pardubice. Analyzuje současnou situaci a navrhuje opatření k dosažení stanovených marketingových cílů.
This diploma thesis deals with the compilation of proposal of marketing strategy for the firm Autosklo H.A.K., s. r. o. Pardubice. It analyzes contemporary situation and proposes the proceedings to achieve defined marketing aims.
Description
Citation
JEŘÁBKOVÁ, M. Návrh marketingové strategie pro firmu Autosklo H.A.K., s. r. o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) Ing. Helena Hanušová, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (člen) Ing. Pavel Svirák, Dr. (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen) (člen)
Date of acceptance
2007-06-11
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO