Návrh marketingové strategie pro firmu Autosklo H.A.K., s. r. o.
Proposal of marketing strategy for the firm Autosklo H.A.K., s. r. o.
Author
Advisor
Rompotl, JaroslavReferee
Novák, KarelGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá sestavením návrhu marketingové strategie pro firmu Autosklo H.A.K., s. r. o. Pardubice. Analyzuje současnou situaci a navrhuje opatření k dosažení stanovených marketingových cílů. This diploma thesis deals with the compilation of proposal of marketing strategy for the firm Autosklo H.A.K., s. r. o. Pardubice. It analyzes contemporary situation and proposes the proceedings to achieve defined marketing aims.
Keywords
marketing, strategie, podpora prodeje, cena, výrobek, cesty prodeje, konkurence, cíle, reklama, analýza, marketing, strategy, promotion, price, product, distribution, competition, aims, advertising, analysisLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) Ing. Helena Hanušová, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (člen) Ing. Pavel Svirák, Dr. (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen) (člen)Date of defence
2007-06-11Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/25762Source
JEŘÁBKOVÁ, M. Návrh marketingové strategie pro firmu Autosklo H.A.K., s. r. o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.Collections
- 2007 [202]