Zavedení Chytré izolace® na evropský trh
Introduction of Smartisol® to the European Market
Author
Advisor
Chlebovský, VítReferee
Zlatníček, MartinGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením efektivnosti použitých marketingových nástrojů společnosti LIKO-S, a. s. pro zavedení nového produktu do České republiky. Zároveň se práce zabývá návrhem marketingových strategií pro další distribuci Chytré izolace®, především pro distribuci do Rakouska. This bachelor´s thesis deals with evaluating the effectiveness of marketing instruments of the company LIKO-S, a. s. for introduction new product to the Czech Republic. At the same time the thesis is dealing with suggestion of marketing strategy for further distribution of Smartisol®, especially for distribution to Austria.
Keywords
Marketing, marketingový mix, produkt, cena, distribuce, komunikační mix., Marketing, marketing mix, product, price, distribution, communication mix.Language
čeština (Czech)Study brunch
Daňové poradenstvíComposition of Committee
doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (předseda) Ing. Oto Lipovský (místopředseda) JUDr. Naděžda Vrbková (člen) doc. Ing. Jaroslava Rajchlová, Ph.D. (člen) Ing. Vilma Svojanovská (člen)Date of defence
2013-06-17Process of defence
otázky vedoucího: odpovězeno ot.1) doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. Z jakého důvodu je navržená expanze do Rakouska? Odpovězeno ot.2) Ing. Jaroslava Rajchlová, Ph.D. Je podobný produkt "chytrá izolace" i v Rakousku? Jaký je důvod pro nákup? Na jakém základě byl stanoven vývoj tržeb? Odpovězeno ot.3) Ing. Oto Lipovský Co je produkt "chytrá fasáda" či "chytrá izolace"? OdpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/25835Source
PACKOVÁ, K. Zavedení Chytré izolace® na evropský trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.Collections
- 2013 [483]