• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2013
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2013
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zavedení Chytré izolace® na evropský trh

Introduction of Smartisol® to the European Market

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (8.840Mb)
review_65664.html (5.629Kb)
Author
Packová, Klára
Advisor
Chlebovský, Vít
Referee
Zlatníček, Martin
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením efektivnosti použitých marketingových nástrojů společnosti LIKO-S, a. s. pro zavedení nového produktu do České republiky. Zároveň se práce zabývá návrhem marketingových strategií pro další distribuci Chytré izolace®, především pro distribuci do Rakouska.
 
This bachelor´s thesis deals with evaluating the effectiveness of marketing instruments of the company LIKO-S, a. s. for introduction new product to the Czech Republic. At the same time the thesis is dealing with suggestion of marketing strategy for further distribution of Smartisol®, especially for distribution to Austria.
 
Keywords
Marketing, marketingový mix, produkt, cena, distribuce, komunikační mix., Marketing, marketing mix, product, price, distribution, communication mix.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Daňové poradenství
Composition of Committee
doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (předseda) Ing. Oto Lipovský (místopředseda) JUDr. Naděžda Vrbková (člen) doc. Ing. Jaroslava Rajchlová, Ph.D. (člen) Ing. Vilma Svojanovská (člen)
Date of defence
2013-06-17
Process of defence
otázky vedoucího: odpovězeno ot.1) doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. Z jakého důvodu je navržená expanze do Rakouska? Odpovězeno ot.2) Ing. Jaroslava Rajchlová, Ph.D. Je podobný produkt "chytrá izolace" i v Rakousku? Jaký je důvod pro nákup? Na jakém základě byl stanoven vývoj tržeb? Odpovězeno ot.3) Ing. Oto Lipovský Co je produkt "chytrá fasáda" či "chytrá izolace"? Odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/25835
Source
PACKOVÁ, K. Zavedení Chytré izolace® na evropský trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Collections
  • 2013 [483]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV