Návrh komunikačního mixu ve společnosti Cognito.Cz
Proposal of Communication Plan in Cognito.Cz
Author
Advisor
Milichovský, FrantišekReferee
Kuželíková, LucieGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix. První část práce obsahuje teoretické poznatky nezbytné pro porozumění dané problematice, v druhé části jsou pak tyto poznatky aplikovány na konkrétní společnost a je provedena analýza komunikačního mixu dané společnosti. Na základě zjištěných údajů je vyhodnocena vhodnost použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu a jsou doporučeny změny v jejich skladbě, které by vedly k efektivnějším výsledkům marketingové komunikace podniku. This bachelor’s thesis is focused on communication mix. In first part are mentioned theoretic knowledges that are needful for understanding of the dilema. In second part are these knowledges applied on concrete company and then is made an analysis of the communication mix of the company. In conjunction with the findings is evaluated the suitability of using individual marketing mix instruments and there are advised changes that would lead to more effective results of the marketing communications.
Keywords
Marketing, marketingové prostředí, marketingový mix, komunikační mix, strategie marketingové komunikace, moderní trendy marketingové komunikace., Marketing, marketing environment, marketing mix, communication mix, strategy of marketing communications, modern trends in marketing communication.Language
čeština (Czech)Study brunch
Daňové poradenstvíComposition of Committee
doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (předseda) Ing. Oto Lipovský (místopředseda) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) JUDr. Petra Schillerová, Ph.D. (člen) Mgr. Jiří Pospíšil (člen)Date of defence
2013-06-18Process of defence
Otázky vedoucího bakalářské práce: odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/26423Source
KOSTUROVÁ, M. Návrh komunikačního mixu ve společnosti Cognito.Cz [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.Collections
- 2013 [483]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, VladislavDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...