Návrh komunikačního mixu ve společnosti Cognito.Cz

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix. První část práce obsahuje teoretické poznatky nezbytné pro porozumění dané problematice, v druhé části jsou pak tyto poznatky aplikovány na konkrétní společnost a je provedena analýza komunikačního mixu dané společnosti. Na základě zjištěných údajů je vyhodnocena vhodnost použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu a jsou doporučeny změny v jejich skladbě, které by vedly k efektivnějším výsledkům marketingové komunikace podniku.
This bachelor’s thesis is focused on communication mix. In first part are mentioned theoretic knowledges that are needful for understanding of the dilema. In second part are these knowledges applied on concrete company and then is made an analysis of the communication mix of the company. In conjunction with the findings is evaluated the suitability of using individual marketing mix instruments and there are advised changes that would lead to more effective results of the marketing communications.
Description
Citation
KOSTUROVÁ, M. Návrh komunikačního mixu ve společnosti Cognito.Cz [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (předseda) Ing. Oto Lipovský (místopředseda) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) JUDr. Petra Schillerová, Ph.D. (člen) Mgr. Jiří Pospíšil (člen)
Date of acceptance
2013-06-18
Defence
Otázky vedoucího bakalářské práce: odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO