Show simple item record

Proposal of Communication Plan in Cognito.Cz

dc.contributor.advisorMilichovský, Františekcs
dc.contributor.authorKosturová, Monikacs
dc.date.accessioned2019-05-17T11:30:18Z
dc.date.available2019-05-17T11:30:18Z
dc.date.created2013cs
dc.identifier.citationKOSTUROVÁ, M. Návrh komunikačního mixu ve společnosti Cognito.Cz [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.cs
dc.identifier.other63810cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/26423
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix. První část práce obsahuje teoretické poznatky nezbytné pro porozumění dané problematice, v druhé části jsou pak tyto poznatky aplikovány na konkrétní společnost a je provedena analýza komunikačního mixu dané společnosti. Na základě zjištěných údajů je vyhodnocena vhodnost použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu a jsou doporučeny změny v jejich skladbě, které by vedly k efektivnějším výsledkům marketingové komunikace podniku.cs
dc.description.abstractThis bachelor’s thesis is focused on communication mix. In first part are mentioned theoretic knowledges that are needful for understanding of the dilema. In second part are these knowledges applied on concrete company and then is made an analysis of the communication mix of the company. In conjunction with the findings is evaluated the suitability of using individual marketing mix instruments and there are advised changes that would lead to more effective results of the marketing communications.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectmarketingové prostředícs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectstrategie marketingové komunikacecs
dc.subjectmoderní trendy marketingové komunikace.cs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectmarketing environmenten
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectstrategy of marketing communicationsen
dc.subjectmodern trends in marketing communication.en
dc.titleNávrh komunikačního mixu ve společnosti Cognito.Czcs
dc.title.alternativeProposal of Communication Plan in Cognito.Czen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2013-06-18cs
dcterms.modified2013-06-27-07:58:48cs
thesis.disciplineDaňové poradenstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav financícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid63810en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2019.06.20 09:51:15en
sync.item.modts2019.05.18 20:53:17en
dc.contributor.refereeKuželíková, Luciecs
dc.description.markBcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record