Analýza spokojenosti zákazníků hokejového klubu a návrhy na zvýšení její úrovně
Customer Satisfication Analysis of Hockey Club and Proposals for Its Improvement
Auteur
Advisor
Schüller, DavidReferee
Strnad, LubomírGrade
CAltmetrics
Metadata
Afficher la notice complèteRésumé
Diplomová práce zkoumá spokojenost zákazníka HC Kometa Brno. Cílem diplomové práce je navrhnout řešení provedením analýz a vlastního marketingového průzkumu. V teoretické části jsou uvedeny metody marketingového průzkumu a analýzy spokojenosti zákazníka. Praktická část se zabývá analýzou prostředí klubu HC Kometa Brno a okolí Klubu, informace byly sbírány pomocí dotazníkového šetření pro zpracování výsledků marketingového průzkumu. Závěrem diplomové práce jsou návrhy opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků. The diploma thesis examines HC Kometa Brno customer's contentment. The aim of the thesis is to suggest a solution by means of realization of my personal research and marketing research. The practical part deals with the analysis of the HC Kometa Brno club's environment and surroundings. The data were obtained through a questionnnaire marketing research. The conclusion of the thesis consists of suggestions for the improvement of the customer's contentment standard.
Keywords
Zákazník, analýza, spokojenost, marketingový výzkum, dotazník., Customer, analysis, satisfaction, marketing research, questionnaire.Language
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen)Date of defence
2014-02-05Process of defence
otázky oponenta - odpovězeno Ing. Zich - Jak hodnotíte systém prodeje vstupenek? - odpovězeno Jak vnímáte vlastní produkt? - odpovězeno Prodej a výroba puků - jak dopadla realizace návrhu? - odpovězeno doc. Chalupský - Co vydělává hokejovému klubu? - odpovězeno Pearsonův korelační koeficient - jaký je jeho význam pro tuto práci? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaSource
HANÁKOVÁ, G. Analýza spokojenosti zákazníků hokejového klubu a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.Collections
- 2014 [433]