Show simple item record

Customer Satisfication Analysis of Hockey Club and Proposals for Its Improvement

dc.contributor.advisorSchüller, Davidcs
dc.contributor.authorHanáková, Gabrielacs
dc.date.accessioned2018-10-21T19:34:18Z
dc.date.available2018-10-21T19:34:18Z
dc.date.created2014cs
dc.identifier.citationHANÁKOVÁ, G. Analýza spokojenosti zákazníků hokejového klubu a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.cs
dc.identifier.other63803cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/26432
dc.description.abstractDiplomová práce zkoumá spokojenost zákazníka HC Kometa Brno. Cílem diplomové práce je navrhnout řešení provedením analýz a vlastního marketingového průzkumu. V teoretické části jsou uvedeny metody marketingového průzkumu a analýzy spokojenosti zákazníka. Praktická část se zabývá analýzou prostředí klubu HC Kometa Brno a okolí Klubu, informace byly sbírány pomocí dotazníkového šetření pro zpracování výsledků marketingového průzkumu. Závěrem diplomové práce jsou návrhy opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis examines HC Kometa Brno customer's contentment. The aim of the thesis is to suggest a solution by means of realization of my personal research and marketing research. The practical part deals with the analysis of the HC Kometa Brno club's environment and surroundings. The data were obtained through a questionnnaire marketing research. The conclusion of the thesis consists of suggestions for the improvement of the customer's contentment standard.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectZákazníkcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazník.cs
dc.subjectCustomeren
dc.subjectanalysisen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectquestionnaire.en
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků hokejového klubu a návrhy na zvýšení její úrovněcs
dc.title.alternativeCustomer Satisfication Analysis of Hockey Club and Proposals for Its Improvementen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2014-02-05cs
dcterms.modified2014-02-13-15:19:04cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid63803en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2019.06.21 09:27:13en
sync.item.modts2019.05.18 08:52:28en
dc.contributor.refereeStrnad, Lubomírcs
dc.description.markCcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record