Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Analysis of Customer Satisfaction and Suggested Measures for its Improvement

Autor
Vedoucí práce
Schüller, DavidOponent
Matoušková, TerezaKlasifikace
CAltmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti. Poskytuje přehled o dané problematice, do které patří zejména analýza zákazníků a marketingového prostředí, marketingový výzkum a s tím spojené další pojmy. Cílem práce je analyzovat spokojenost zákazníků společnosti m.a. alu servis s.r.o. pomocí dotazníkového šetření a navrhnout a nalézt co nejefektivnější způsob jak zvýšit kvalitu poskytovaných služeb a úroveň spokojenosti zákazníků. Master´s thesis deals with the analysis of customer satisfaction in selected company. Provides an overview of the subject to which include customer analytics and marketing environment, marketing research, and other related concepts. The aim of this thesis is to analyze the customer satisfaction in the company m.a. alu service s.r.o. through a questionnaire survey and design and find the most effective way to improve the quality of service and customer satisfaction levels.
Klíčová slova
Zákazník, analýza spokojenosti zákazníka, marketingový výzkum, dotazník., Customer, analysis of customer satisfaction, marketing research, questionnaire.Jazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Řízení a ekonomika podnikuSložení komise
prof. Ing. Jana Stávková, CSc. (předseda) prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (místopředseda) Ing. Tamara Mazlová, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)Termín obhajoby
2013-06-12Průběh obhajoby
Otázky oponenta Odpovězeno Ing. Luňáček Plátce DPH Odpovězeno Ing. Mazlová Zaměření pracovníků Odpovězeno prof. Režňáková Finanční situace podniku Odpovězeno částečně prof. Stávková Teoretická úroveň práce, dotazníkové šetření Odpovězeno částečněVýsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/26434Zdrojový dokument
MATĚJOVÁ, M. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.Kolekce
- 2013 [397]