• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Deutsch 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2013
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2013
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně

Analysis of Customer Satisfaction and Suggested Measures for its Improvement

Thumbnail
Öffnen
final-thesis.pdf (9.562Mb)
review_63801.html (6.071Kb)
Autor
Matějová, Martina
Advisor
Schüller, David
Referee
Matoušková, Tereza
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti. Poskytuje přehled o dané problematice, do které patří zejména analýza zákazníků a marketingového prostředí, marketingový výzkum a s tím spojené další pojmy. Cílem práce je analyzovat spokojenost zákazníků společnosti m.a. alu servis s.r.o. pomocí dotazníkového šetření a navrhnout a nalézt co nejefektivnější způsob jak zvýšit kvalitu poskytovaných služeb a úroveň spokojenosti zákazníků.
 
Master´s thesis deals with the analysis of customer satisfaction in selected company. Provides an overview of the subject to which include customer analytics and marketing environment, marketing research, and other related concepts. The aim of this thesis is to analyze the customer satisfaction in the company m.a. alu service s.r.o. through a questionnaire survey and design and find the most effective way to improve the quality of service and customer satisfaction levels.
 
Keywords
Zákazník, analýza spokojenosti zákazníka, marketingový výzkum, dotazník., Customer, analysis of customer satisfaction, marketing research, questionnaire.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Jana Stávková, CSc. (předseda) prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (místopředseda) Ing. Tamara Mazlová, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)
Date of defence
2013-06-12
Process of defence
Otázky oponenta Odpovězeno Ing. Luňáček Plátce DPH Odpovězeno Ing. Mazlová Zaměření pracovníků Odpovězeno prof. Režňáková Finanční situace podniku Odpovězeno částečně prof. Stávková Teoretická úroveň práce, dotazníkové šetření Odpovězeno částečně
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/26434
Source
MATĚJOVÁ, M. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Collections
  • 2013 [397]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Feedback abschicken | Theme by @mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

EinloggenRegistrieren

Statistik

Benutzungsstatistik

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Feedback abschicken | Theme by @mire NV