Marketingová strategie hotelu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce je zpracována pro čtyřhvězdičkový hotel na jižní Moravě. Zkoumá a hodnotí situaci na trhu ubytovacích služeb v daném regionu, hotelové služby a oblasti, které s jejich zajištěním souvisí. Součástí práce je marketingový výzkum spokojenosti hostů. Práce obsahuje návrhy marketingové strategie a návrhy na zlepšení nabídky služeb, které vedou ke zvýšení obsazenosti hotelu a dosažení kladného hospodářského výsledku.
This diploma thesis was created for a four-star-hotel located in South Moravia. The thesis explores and evaluates the current situation at the hospitality market and the hotel services. A part of the theis is a marketing research focused on customer satisfaction. The aim of the work is to set a marketing strategy and proposals that would lead to higher occupancy and earnings.
Description
Citation
JANDERKOVÁ, Š. Marketingová strategie hotelu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
doc. Ing. Vlasta Kašparovská, Ph.D. (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Ivana Groligová, CSc. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2013-06-05
Defence
Ot. oponenta. - odpovězeno 1) RNDr. Chvátalová: Je zábavní park součástí hotelu? Další možné aktivity v hotelu. - odpovězeno 2) doc. Kašparovská: Hlavní problém, který způsobuje ztrátu? - odpovězeno 2) doc. Kašparovská: Proč doporučujete jako cílovou skupinu Rakušany? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO