Marketingový mix vybrané firmy
Marketing Mix of Selected Company
Abstract
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení aktuálního stavu marketingu ve společnosti ACO Industries k. s. a obsahuje návrh na jeho zlepšení. Teoretická část definuje marketing nejprve z nejobecnějšího hlediska, poté přechází v definici marketingového mixu a dalších marketingových nástrojů. Praktická část obsahuje popis společnosti ACO Industries k. s. a její zhodnocení pomocí marketingového mixu. Následuje návrh opatření, vedoucích k zlepšení aktuálního stavu marketingu. Bachelor thesis is focused on assessment of actual marketing condition in ACO Industries k. s. and it contains the proposal for its improvement. The theoretical part, first, defines marketing from the most general point of view and then it passes into the definition of marketing mix and other marketing tools. Practical part contains the description of ACO Industries k. s. and its assessment using the marketing mix. It continues with the proposal of the draft measures leading to improvement of actual marketing condition.
Keywords
Marketing, marketingový mix, nástroje marketingového mixu, relationship marketing, SWOT analýza, Porterova analýza 5 konkurenčních sil, SLEPTE analýza., Marketing, marketing mix, marketing mix tools, relationship marketing, SWOT analysis, Porter’s analysis, SLEPTE analysis.Language
čeština (Czech)Study brunch
Ekonomika a procesní managementComposition of Committee
doc. PhDr. Martina Rašticová, Ph.D. (předseda) Ing. Jarmil Cileček (místopředseda) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)Date of defence
2013-06-14Process of defence
Otázka oponenta bakalářské práce: ODPOVĚZENO OTÁZKA: doc. PhDr. Martina Rašticová, Ph.D. - Co je to relationship marketing? Jaký byl vzorek pro Váš výzkum? - ODPOVĚZENO OTÁZKA: Ing. Karel Brychta, Ph.D. - Kdo je ve firmě komplementář? - ODPOVĚZENO OTÁZKA: Ing. David Schüller, Ph.D. - Specifikujte kdo je pro firmu zákazník? - ODPOVĚZENOResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/27132Source
OBRTEL, G. Marketingový mix vybrané firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.Collections
- 2013 [510]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...