Marketingový mix města Slavkov u Brna a jeho okolí
Marketing Mix of Town Slavkov u Brna and the Surrounding Area
Author
Advisor
Mráček, PavelReferee
Kokešová, ReginaGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce „Marketingový mix města Slavkov u Brna a jeho okolí“ se zabývá úpravou stávajícího marketingového mixu a navržením turistických produktů destinace, které zvýší cestovní ruch ve Slavkově u Brna a jeho okolí, a které přispějí k rozvoji podnikání. Pro vy-tvoření správného marketingového mixu je potřeba analyzovat současný stav cestovního ru-chu, konkurenci, poptávku a vypracovat SWOT analýzu. Po zhodnocení výsledků přejdeme k sestavení návrhu produktů, které přispějí ke zvýšení cestovního ruchu. V závěru práce je aplikován marketingový mix na jeden z nově navržených produktů. Bachelor´s thesis „Marketing Mix of Town Austerlitz and the Surrounding Area“ focuses on modification of the current marketing mix of tourism and proposing products for a tourist destination, which would increase tourism in Austerlitz and its surroundings, and which would help to develop business. In order to create the right marketing mix, it is necessary to analyze the present state of tourism, competition, demand and prepare SWOT analysis. After evaluating the results, it is possible to compile proposals for products that will help increase tourism. In the end, the marketing mix will be applied to on of the newly proposed products.
Keywords
Marketing, marketingový mix, cestovní ruch, destinace, marketing cestovního ruchu, marke-ting destinace., Marketing, marketing mix, tourism, destination, tourism marketing, marketing destination.Language
čeština (Czech)Study brunch
Daňové poradenstvíComposition of Committee
doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (předseda) JUDr. Naděžda Vrbková (místopředseda) Ing. Michal Polák, Dr. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Petr Kutěj (člen)Date of defence
2013-06-18Process of defence
Otázky vedoucího: odpovězeno. Otázky oponenta: odpovězeno. JUDr. Vrbková: Konkurenceschopnost návrhu. Hodnocení: odpovězeno. doc. Sojka: Finanční problematika návrhu. Hodnocení: odpovězeno. Ing. Polák: Financování dílčího záměru. Hodnocení: odpovězeno. Na str. 81 došlo při zpracování práce k překlepu.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/27532Source
LUŽOVÁ, V. Marketingový mix města Slavkov u Brna a jeho okolí [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.Collections
- 2013 [510]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...