Návrh na změnu a rozšíření marketingových aktivit v realitní kanceláři

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstract
Předložená diplomová práce se zabývá marketingovým mixem, který je v realitní kanceláři VL REALITY s.r.o. v současné době aplikován. Na základě teoretických východisek a komplexní analýzy vybrané společnosti jsou pak v praktické části navrženy změny a doporučení, které mají vést k budování brandu a ke zlepšení situace společnosti na trhu a k získání nových zákazníků.
This thesis deals with the marketing mix, which is in a real estate agent VL REALITY s.r.o. currently applied. Based on the theoretical bases and a complex analysis of the selected company is the practical part of the proposed changes and recommendations which should lead to building a brand and improve the situation on the market and acquire new customers.
Description
Citation
JULINOVÁ, M. Návrh na změnu a rozšíření marketingových aktivit v realitní kanceláři [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Realitní inženýrství
Comittee
prof. JUDr. Ivo Telec, CSc. (předseda) Ing. Lubomír Weigel, CSc. (místopředseda) Ing. Boris Biely (člen) Ing. Vítězslava Hlavinková, Ph.D. (člen) Ing. Petr Doležal (člen)
Date of acceptance
2013-06-19
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO