• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2013
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2013
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně

Customer Satisfaction Analysis and Recommendations for its Improvement

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.138Mb)
review_64840.html (8.052Kb)
Author
Valentová, Bronislava
Advisor
Chalupský, Vladimír
Referee
Borák, Miroslav
Grade
E
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenostizákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně pro společnost COLOR SPECRUM a.s., která se zabývá výrobou a prodejem průmyslových nátěrových hmot. Teoretická východiska popisují marketingový výzkum. V analytické části je analýza a výsledky marketingového výzkumu, provedeného pomocí dotazníku. Na základě získaných dat jsou doporučeny návrhy opatření pro zvýšení spokojenosti zákazníků společnsoti COLOR SPECTRUM.
 
This thesis is focused on the analysis of customer satisfaction and prposals for measures to increase the level of society company COLOR SPECTRUM, which is engaged in the manufacture and sale of industrial paints. Theoretical foundations describe marketing research. The analytical part is the analysis and results of marketing research, conducted by questionnaire. Based on the data obtained are recommended proposals for measures to increase customer satisfaction COLOR SPECTRUM.
 
Keywords
COLOR SPECTRUM a.s., analýza konkurence, SWOT, marketingový výzkum, dotazník, Net Promotion Score, COLOR SPECTRUM a.s., competition analysis, SWOT, marketing research, questionnaire, Net Promotion Score
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) Ing. František Bednář (místopředseda) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (člen) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen)
Date of defence
2013-06-05
Process of defence
Dr. Beránek: Možnosti použití statistických metod u dotazníku. Proč nepoužila? Otázky navrhla sama? Jak by zjistila, že návrh byl (bude) úspěšný? Co bude projevem zlepšení (co se zvýší)? Ing. Hanušová: Projeví se velikost respondentů (firem) v podobě váh daných odpovědím v dotazníku? Dr. Němcová: Jak firma využila/využije návrhy? Otázky vedoucího a oponenta zodpovězeny.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/27916
Source
VALENTOVÁ, B. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Collections
  • 2013 [415]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV