Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Customer Satisfaction Analysis and Recommendations for its Improvement
Author
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Borák, MiroslavGrade
EAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenostizákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně pro společnost COLOR SPECRUM a.s., která se zabývá výrobou a prodejem průmyslových nátěrových hmot. Teoretická východiska popisují marketingový výzkum. V analytické části je analýza a výsledky marketingového výzkumu, provedeného pomocí dotazníku. Na základě získaných dat jsou doporučeny návrhy opatření pro zvýšení spokojenosti zákazníků společnsoti COLOR SPECTRUM. This thesis is focused on the analysis of customer satisfaction and prposals for measures to increase the level of society company COLOR SPECTRUM, which is engaged in the manufacture and sale of industrial paints. Theoretical foundations describe marketing research. The analytical part is the analysis and results of marketing research, conducted by questionnaire. Based on the data obtained are recommended proposals for measures to increase customer satisfaction COLOR SPECTRUM.
Keywords
COLOR SPECTRUM a.s., analýza konkurence, SWOT, marketingový výzkum, dotazník, Net Promotion Score, COLOR SPECTRUM a.s., competition analysis, SWOT, marketing research, questionnaire, Net Promotion ScoreLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) Ing. František Bednář (místopředseda) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (člen) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen)Date of defence
2013-06-05Process of defence
Dr. Beránek: Možnosti použití statistických metod u dotazníku. Proč nepoužila? Otázky navrhla sama? Jak by zjistila, že návrh byl (bude) úspěšný? Co bude projevem zlepšení (co se zvýší)? Ing. Hanušová: Projeví se velikost respondentů (firem) v podobě váh daných odpovědím v dotazníku? Dr. Němcová: Jak firma využila/využije návrhy? Otázky vedoucího a oponenta zodpovězeny.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/27916Source
VALENTOVÁ, B. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.Collections
- 2013 [415]