Orientace procesu podle zákazníků

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá identifikací zákaznických požadavků stanovených v dokumentu Formel Q. Na základě zjištěných požadavků je provedeno ověření, zda daná organizace splňuje tyto zákaznické požadavky. Ověřování plnění zákaznických požadavků je provedeno vykonáním procesního a výrobkového auditu v dané organizaci.
This thesis deals with the identification of customer requirements laid down in the document Formel Q. Based on the requirements of the verification of whether the organization meets these customer requirements. Verification of compliance with customer requirements is accomplished by performing the process and product audit of the organization.
Description
Citation
KUTYPA, T. Orientace procesu podle zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Metrologie a řízení jakosti
Comittee
prof. Ing. Dušan Maga, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Miloš Hammer, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Róbert Jankových, CSc. (člen) doc. Ing. Jiří Pernikář, CSc. (člen) doc. RNDr. Bohumil Maroš, CSc. (člen) Ing. Jaroslav Rajlich (člen) Ing. Anna Krásová (člen) doc. Ing. Alois Fiala, CSc. (člen)
Date of acceptance
2013-06-12
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO