Komunikační mix firmy Danza Brno o.s.
Communication Mix of the Company Danza Brno o.s.
Author
Advisor
Veselá, JitkaReferee
Navrátilová, LudmilaGrade
CAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/27997Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/27997
http://hdl.handle.net/11012/27997
Metadata
Show full item recordAbstract
Tématem této bakalářské práce je komunikační mix firmy Danza Brno, o. s. Zaměřuje se na kompletní komunikační mix této firmy. Srovnává teoretická východiska se skutečným stavem ve firmě a specifikuje, které složky komunikačního mixu jsou firmou využívány, a které nejsou. Obsahuje návrhy na vylepšení již používaných metod komunikace se zákazníkem a navrhuje možné další postupy a metody, jak tuto komunikaci zlepšit. The theme of this thesis is Communication mix of the company Danza Brno, o. s. The thesis is focused on the entire communication mix of this company. The thesis compares theoretical basis and actual state of the company and specifies which components of communication mix are in the company used and which not. The thesis contains suggestions for improvements to the currently used methods of communication with the customer and suggests possible additional procedures and methods how improve this communication.
Keywords
Marketing, marketingový mix, komunikační mix, komunikace, reklama, public relations, osobní prodej, přímý marketing, Marketing, marketing mix, communication mix, communication, advertising, public relations, personal selling, direct marketingLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Daňové poradenstvíComposition of Committee
doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (předseda) JUDr. Alena Schillerová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Pavel Svirák, Ph.D. (člen) Ing. Mgr. Vladimír Šefl (člen) Ing. Petr Kutěj (člen)Date of defence
2013-06-19Process of defence
otázky oponenta: odpovězeno Ing. Kutěj: Na str. 75 bakalářské práce hovoříte o veletrhu tanečních škol. Jaké jsou náklady na tento veletrh? - odpovězeno Ing. Svirák Jr.: Jaké má vedení podklady, aby se rozhodlo, který z Vášich návrhů realizovat? Zkoumala jste dopad Vašich návrhů na chod společnosti? Jaká je hlavní činnost sdružení? Vlastní společnost živnostenské oprávnění? - odpovězeno Doc. Fedorová: Z jakého důvodu jste volila téma Vaší práce? - odpovězeno Ing. Svirák Jr.: Jak u tohoto (webové stránky) zjišťujete efektivitu? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/27997Source
JANČOVÁ, K. Komunikační mix firmy Danza Brno o.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.Collections
- 2013 [510]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...