Návrh komunikační strategie v podniku AC Word

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační strategii ve firmě. Zabývá se teoretickými východisky, které se týkají především problematiky marketingu. Cílem práce je analyzovat vybranou firmu, její komunikační strategii a nalézt nedostatky v komunikaci se zákazníkem. Nejdůležitějším bodem je návrh možného řešení stávající situace a zavedení tohoto návrhu v podniku.
Bachelor thesis deals with the communication strategy in company. It also deals with the teoretical outlet of marketing problems. The primary aim is to analyse particular company, its communication strategy and to find the defect in B2C communication. The point is to find the solution and introduce this technique in the company.
Description
Citation
HOLÍKOVÁ, L. Návrh komunikační strategie v podniku AC Word [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Manažerská informatika
Comittee
doc. Ing. Mária Režňáková, CSc. (předseda) doc. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (místopředseda) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen) Ing. Petr Mandelík, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) Ing. Roman Petrla (člen) Ing. Bernard Neuwirth (člen)
Date of acceptance
2007-06-21
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO