• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta stavební
  • 2013
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta stavební
  • 2013
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Aplikace marketingového mixu ve veřejné správě

Application of marketing mix in public administration

Thumbnail
View/Open
Posudek-Oponent prace-14984.pdf (602.5Kb)
Posudek-Vedouci prace-14983.pdf (86.41Kb)
final-thesis.pdf (3.190Mb)
review_75381.html (1.428Kb)
Author
Szusciková, Kateřina
Advisor
Dohnal, Radek
Referee
Hanák, Tomáš
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Práce je zaměřena na oblast marketingu, především na marketingový mix, který je zpracován jak v klasické podobě, tak v podobě specifické pro veřejnou správu. Teoretická část práce vymezuje základní oblasti marketingu, marketingové prostředí, marketingový mix, situační analýzu a metody využitelné při jejím zpracování. Praktická část práce se zabývá analýzou interních a externích faktorů a následným návrhem marketingového mixu pro vymezený územní celek.
 
This thesis is focused on marketing, especially on the marketing mix, which is processed in classical and specific form for public administration. The theoretical part of the thesis defines basic areas of marketing, marketing environment, marketing mix, situational analysis and methods that can be used in the processing of these analyses. The practical part of the thesis deals with analysis of the internal and external factors and the subsequent design of a marketing mix for the defined territorial unit.
 
Keywords
Marketingový mix, nástroje marketingového mixu, marketingové prostředí, veřejná správa, situační analýza., Marketing mix, tools of the marketing mix, marketing environment, public administration, situational analysis.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Management stavebnictví
Composition of Committee
Date of defence
2013-06-13
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/29007
Source
SZUSCIKOVÁ, K. Aplikace marketingového mixu ve veřejné správě [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2013.
Collections
  • 2013 [832]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV