Aplikace marketingového mixu ve veřejné správě
Application of marketing mix in public administration
Abstract
Práce je zaměřena na oblast marketingu, především na marketingový mix, který je zpracován jak v klasické podobě, tak v podobě specifické pro veřejnou správu. Teoretická část práce vymezuje základní oblasti marketingu, marketingové prostředí, marketingový mix, situační analýzu a metody využitelné při jejím zpracování. Praktická část práce se zabývá analýzou interních a externích faktorů a následným návrhem marketingového mixu pro vymezený územní celek. This thesis is focused on marketing, especially on the marketing mix, which is processed in classical and specific form for public administration. The theoretical part of the thesis defines basic areas of marketing, marketing environment, marketing mix, situational analysis and methods that can be used in the processing of these analyses. The practical part of the thesis deals with analysis of the internal and external factors and the subsequent design of a marketing mix for the defined territorial unit.
Keywords
Marketingový mix, nástroje marketingového mixu, marketingové prostředí, veřejná správa, situační analýza., Marketing mix, tools of the marketing mix, marketing environment, public administration, situational analysis.Language
čeština (Czech)Study brunch
Management stavebnictvíComposition of Committee
Date of defence
2013-06-13Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/29007Source
SZUSCIKOVÁ, K. Aplikace marketingového mixu ve veřejné správě [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2013.Collections
- 2013 [832]