• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2011
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2011
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový mix firmy New Brand, s.r.o.

Marketing Mix of Company New Brand, Ltd.

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.171Mb)
review_40699.html (3.817Kb)
Author
Kochanová, Veronika
Advisor
Mráček, Pavel
Referee
Husárová, Lucia
Grade
E
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práca sa zameriava na vytvorenie marketingového mixu vo firme New Brand, ktorá sa zaoberá úpravou hodvábnych doplnkov. Špecifikuje jednotlivé súčasti marketingového mixu a analyzuje okolie podniku. Navrhuje rozšírenie produktového sortimentu a zameranie na zákazníkov jednotlivcov.
 
The diploma thesis focuses on create a marketing mix in the company New Brand, which deals with the adjustment of silk accessories. Specifies the various components of the marketing mix and business environment analysis. Proposes to extend the product range and focus on individual customers.
 
Keywords
Marketing, marketingový mix, firemný zákazník, zákazník jednotlivec, komunikačný mix, priamy marketing, hodváb, hodvábne doplnky, vzťahy s verejnosťou, Marketing, marketing mix, corporate customer, individual customer, communications mix, direkt marketing, silk, silk accessories, public relations
Language
slovenština (Slovak)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Jana Stávková, CSc. (předseda) doc. PhDr. Martina Rašticová, Ph.D. (místopředseda) Mgr. Helena Musilová (člen) doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (člen) JUDr. Ing. Jan Kopřiva, Ph.D. (člen)
Date of defence
2011-06-09
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/3120
Source
KOCHANOVÁ, V. Marketingový mix firmy New Brand, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Collections
  • 2011 [397]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci) 

    Tuč, David
    Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ...
  • Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o. 

    Bartáková, Kateřina
    Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ...
  • Elektronický obchod a jeho marketing 

    Musilová, Veronika
    Ve své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV