Marketingový mix firmy New Brand, s.r.o.
Marketing Mix of Company New Brand, Ltd.
Author
Advisor
Mráček, PavelReferee
Husárová, LuciaGrade
EAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práca sa zameriava na vytvorenie marketingového mixu vo firme New Brand, ktorá sa zaoberá úpravou hodvábnych doplnkov. Špecifikuje jednotlivé súčasti marketingového mixu a analyzuje okolie podniku. Navrhuje rozšírenie produktového sortimentu a zameranie na zákazníkov jednotlivcov. The diploma thesis focuses on create a marketing mix in the company New Brand, which deals with the adjustment of silk accessories. Specifies the various components of the marketing mix and business environment analysis. Proposes to extend the product range and focus on individual customers.
Keywords
Marketing, marketingový mix, firemný zákazník, zákazník jednotlivec, komunikačný mix, priamy marketing, hodváb, hodvábne doplnky, vzťahy s verejnosťou, Marketing, marketing mix, corporate customer, individual customer, communications mix, direkt marketing, silk, silk accessories, public relationsLanguage
slovenština (Slovak)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Jana Stávková, CSc. (předseda) doc. PhDr. Martina Rašticová, Ph.D. (místopředseda) Mgr. Helena Musilová (člen) doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (člen) JUDr. Ing. Jan Kopřiva, Ph.D. (člen)Date of defence
2011-06-09Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/3120Source
KOCHANOVÁ, V. Marketingový mix firmy New Brand, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.Collections
- 2011 [397]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...