• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Komunikační mix fitcentra

Communication Mix of Fitness Centre

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.064Mb)
review_73966.html (8.390Kb)
Author
Matyášová, Lenka
Advisor
Mráček, Pavel
Referee
Ondrová, Zdeňka
Grade
C
Alternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/31409
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/31409
http://hdl.handle.net/11012/31409
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou problematikou v oblasti sportu, zaměřenou převážně na fitness centra. Je zde zkoumán současný komunikační mix malého fitness centra včetně jeho služeb. Po zjištění stávajícího stavu komunikačního mixu následuje návrh na jeho zlepšení, který je zaměřen zejména na oblast reklamy a podpory prodeje. Tento návrh povede k získání vyššího počtu klientů, ke zvýšení povědomí veřejnosti v daném městě i v jeho okolí, a to vše povede k větší konkurenceschopnosti.
 
This dissertation deals with marketing issues in sport, focused mainly on the fitness center. There are investigated the current communication mix of small fitness center including its services. After finding out the current state of the communication mix, followed by a proposal for its improvement, which is focused mainly on advertising and sales promotion. This proposal will leads to obtaining a higher number of clients, to increase public awareness in the city and its surroundings and all of this will lead to higher competitiveness.
 
Keywords
Sport, fitness centrum, služby, marketing, marketingová komunikace, internet, Sport, fitness center, services, marketing, marketing communication, Internet
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (předseda) Ing. Jiří Michele (místopředseda) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)
Date of defence
2014-06-17
Process of defence
otázky vedoucího: odpovězeno otázky oponenta: odpovězeno Ing. Michele: Uvažovala jste o zavedení nového produktu, třeba zaměření na matky s dětmi? - odpovězeno Doc. Koch: Kolik lidí se řadí mezi zákazníky fitness v ČR? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/31409
Source
MATYÁŠOVÁ, L. Komunikační mix fitcentra [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Collections
  • 2014 [433]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV