Komunikační mix fitcentra
Communication Mix of Fitness Centre
Author
Advisor
Mráček, PavelReferee
Ondrová, ZdeňkaGrade
CAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/31409Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/31409
http://hdl.handle.net/11012/31409
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou problematikou v oblasti sportu, zaměřenou převážně na fitness centra. Je zde zkoumán současný komunikační mix malého fitness centra včetně jeho služeb. Po zjištění stávajícího stavu komunikačního mixu následuje návrh na jeho zlepšení, který je zaměřen zejména na oblast reklamy a podpory prodeje. Tento návrh povede k získání vyššího počtu klientů, ke zvýšení povědomí veřejnosti v daném městě i v jeho okolí, a to vše povede k větší konkurenceschopnosti. This dissertation deals with marketing issues in sport, focused mainly on the fitness center. There are investigated the current communication mix of small fitness center including its services. After finding out the current state of the communication mix, followed by a proposal for its improvement, which is focused mainly on advertising and sales promotion. This proposal will leads to obtaining a higher number of clients, to increase public awareness in the city and its surroundings and all of this will lead to higher competitiveness.
Keywords
Sport, fitness centrum, služby, marketing, marketingová komunikace, internet, Sport, fitness center, services, marketing, marketing communication, InternetLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (předseda) Ing. Jiří Michele (místopředseda) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)Date of defence
2014-06-17Process of defence
otázky vedoucího: odpovězeno otázky oponenta: odpovězeno Ing. Michele: Uvažovala jste o zavedení nového produktu, třeba zaměření na matky s dětmi? - odpovězeno Doc. Koch: Kolik lidí se řadí mezi zákazníky fitness v ČR? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/31409Source
MATYÁŠOVÁ, L. Komunikační mix fitcentra [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.Collections
- 2014 [433]