Návrh strategie na zvýšení prodejnosti dětské certifikované obuvi
The Strategy Proposal for the Increase of Certified Children´s Shoes´ Saleability
Author
Advisor
Mucha, MartinReferee
Mayerová, VlastaGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením návrhu strategie na zvýšení prodejnosti dětské certifikované obuvi. Strategický plán je vytvořen pro společnost KONSORCIUM T+M, s.r.o. Obsahuje návrhy marketingového a finančního plánu, strategickou analýzu okolí podniku a také SWOT analýzu. Výsledkem těchto částí je návrh propagace, jak zvýšit prodejnost a informovanost kupujících v závislosti na zvýšení tržního podílu a zisku z prodeje této dětské obuvi. This bachelor´s thesis deals with creating a draft strategy to increase the marketability of certifield baby shoes. The strategy plan is developed for the company KONSORCIUM T+M, Ltd. It contains proposals for marketing and financial plan, strategic analysis and business aroun the SWOT analysis. The result of such part is the promotion to raise awarensess and marketability of buyres depending on the increase in marjet share and profit from the sale of children´s footwear.
Keywords
Podnikatelský plán, strategické řízení, marketingový mix, dětská certifikovaná obuv, SLEPT analýza, SWOT analýza, dotazníkové šetření, Business plan, strategic management, marketing mix, certified children's shoes SLEPT analysis, SWOT analysis, surveyLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Daňové poradenstvíComposition of Committee
doc. Ing. Romana Čižinská, Ph.D. (předseda) Ing. Miroslav Kuba (místopředseda) JUDr. Naděžda Vrbková (člen) Ing. Pavel Svirák, Ph.D. (člen) Ing. Václav Zeman (člen)Date of defence
2011-06-21Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/3149Source
ŽIROVNICKÝ, A. Návrh strategie na zvýšení prodejnosti dětské certifikované obuvi [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.Collections
- 2011 [330]