• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně

Customer Satisfaction Analysis and Proposals for Its Improvement

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.857Mb)
review_73956.html (6.045Kb)
Author
Lodesová, Romana
Advisor
Schüller, David
Referee
Smola, Daniel
Grade
C
Alternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/31501
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/31501
http://hdl.handle.net/11012/31501
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků ve Vinařství LAHOFER, a.s. Teoretická část je zaměřena na zákazníka, metody měření spokojenosti zákazníka a také na základní postupy a metody analýzy marketingového prostředí podniku. V praktické části je nejprve popsána a analyzována daná firma. Dále jsou na základě dotazníkového šetření zpracovány a vyhodnoceny výsledky průzkumu a stanoveny návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků ve společnosti Vinařství LAHOFER, a.s.
 
This master's thesis deals with an analysis of customer satisfaction at the Winery LAHOFER, a.s. The theoretical part is focused on the customer, methods of measuring customer satisfaction and the basic procedures and methods of analysis of the marketing environment of the company. In the practical part is first described and analyzed in the firm. Furthermore, on the basis of survey processed and analyzed the survey results and ser out proposals to increase the level of satisfaction of customers at the Winery LAHOFER, a.s.
 
Keywords
Zákazník, spokojenost, měření spokojenosti, marketingový výzkum, dotazník., Customer, satisfaction, satisfaction measurement, marketing research, quesstionnaire.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) prof. Ing. Mirko Dohnal, DrSc. (místopředseda) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Breinek, Ph.D. (člen) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (člen)
Date of defence
2014-06-11
Process of defence
Otázky vedoucího zodpovězeny. Oponent otázky nepoložil. Prof. Dohnal: Co znamená pojem "roll up"? Jak byste měřila dopady akcí, lze proměnné kvantifikovat? Prof. Jurová: V jakém postavení v distribučních stupních stojí obchodní zástupci? Zodpovězeno.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/31501
Source
LODESOVÁ, R. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Collections
  • 2014 [433]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV