Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Customer Satisfaction Analysis and Proposals for Its Improvement
Author
Advisor
Schüller, DavidReferee
Smola, DanielGrade
CAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/31501Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/31501
http://hdl.handle.net/11012/31501
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků ve Vinařství LAHOFER, a.s. Teoretická část je zaměřena na zákazníka, metody měření spokojenosti zákazníka a také na základní postupy a metody analýzy marketingového prostředí podniku. V praktické části je nejprve popsána a analyzována daná firma. Dále jsou na základě dotazníkového šetření zpracovány a vyhodnoceny výsledky průzkumu a stanoveny návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků ve společnosti Vinařství LAHOFER, a.s. This master's thesis deals with an analysis of customer satisfaction at the Winery LAHOFER, a.s. The theoretical part is focused on the customer, methods of measuring customer satisfaction and the basic procedures and methods of analysis of the marketing environment of the company. In the practical part is first described and analyzed in the firm. Furthermore, on the basis of survey processed and analyzed the survey results and ser out proposals to increase the level of satisfaction of customers at the Winery LAHOFER, a.s.
Keywords
Zákazník, spokojenost, měření spokojenosti, marketingový výzkum, dotazník., Customer, satisfaction, satisfaction measurement, marketing research, quesstionnaire.Language
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) prof. Ing. Mirko Dohnal, DrSc. (místopředseda) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Breinek, Ph.D. (člen) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (člen)Date of defence
2014-06-11Process of defence
Otázky vedoucího zodpovězeny. Oponent otázky nepoložil. Prof. Dohnal: Co znamená pojem "roll up"? Jak byste měřila dopady akcí, lze proměnné kvantifikovat? Prof. Jurová: V jakém postavení v distribučních stupních stojí obchodní zástupci? Zodpovězeno.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/31501Source
LODESOVÁ, R. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.Collections
- 2014 [433]