Návrh na rozšíření studia služeb s.r.o.

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce vychází ze situace ve společnosti SUCCESS s. r. o., která sídlí v Brně, Banskobystrická 138. Práce zkoumá a hodnotí vnější a vnitřní nedostatky společnosti. Hlavním cílem diplomové práce je navržení změn vhodných k rozvoji Studia Success, které dokážou přispět k získání konkurenční výhody a zajistí tak růst tržeb, nárůst nových zákazníků a větší tržní podíl.
The diploma thesis has been based on the present state of the SUCCESS company based in Brno, 138 Banskobystrická Street. The study examines and evaluates the external and internal weaknesses of the company. The main objective of the thesis is proposing changes suitable for the company development which are able to conduce to gaining the competitive advantage and thus the revenue growth, the increase in new customers, and a greater market share will be achieved.
Description
Citation
MRKVICA, M. Návrh na rozšíření studia služeb s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
doc. Ing. Luděk Mikulec, CSc. (předseda) Ing. et Ing. Miloš Škrdlík, MSc, MBA (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) Ing. Jan Luhan, Ph.D., MSc (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-06-12
Defence
Otázky vedoucího nebyly položeny. Otázky oponenta zodpovězeny. Doc. Mikulec: Jakým způsobem bude zajištěno financování projektu? Zodpovězeno. Ing. Škrdlík: Jaká bude konkurenční výhoda takto malé firmy, co má být přidanou hodnotou pro zákazníky? Zodpovězeno. Ing. Novák: Než jste vyčísloval přínosy z realizace, prováděl jste nějaký průzkum týkající se zájmu zákazníků? Z čeho jste vycházel při odhadech tržeb, je zohledněna sestupná tendence zájmu zákazníků? Připomínka: na str. 40 v úvodu (formulace problémů a vymezení cílů) je chyba. SWOT analýza: připomínka k nesprávnému zařazení. Jakou strategii podniku doporučíte zvolit na základě vámi provedené SWOT analýzy? Zodpovězeno. Ing. Luhan: Jak kalkulujete náklady propagace na sociálních sítích? Zodpovězeno.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO