Show simple item record

Proposal of Communication Mix of Product

dc.contributor.advisorMilichovský, Františekcs
dc.contributor.authorKelarová, Michaelacs
dc.date.accessioned2014-12-07T16:15:06Z
dc.date.available2017-06-19cs
dc.date.created2014cs
dc.identifier.citationKELAROVÁ, M. Komunikační mix vybraného produktu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.cs
dc.identifier.other73125cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/31858
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je komunikační mix produktu UGO. Zaměřuje se na kompletní komunikační mix produktu, srovnává teoretická východiska se skutečným stavem a specifikuje, které složky komunikačního mixu jsou využívány a které ne. Obsahuje návrhy na zlepšení aktuálně používaných metod komunikace se zákazníky a spotřebiteli a navrhuje možné metody, které by mohly přispět na zlepšení jeho situace na trhu.cs
dc.description.abstractThe theme of this thesis is Communication mix of product UGO. The thesis is focused on the entire communication mix of the product, compare theoretical basis and real state and specifies which components of communication mix are in used and which not. The thesis contains suggestions for improvements to the currently used methods of communication with users and customers and suggest posiible additional methods how improve the situation of a product on a market.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsPřístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 3 roku/letcs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjectosobní prodejcs
dc.subjectpřímý marketingcs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjectpersonal sellingen
dc.subjectdirect marketingen
dc.titleKomunikační mix vybraného produktucs
dc.title.alternativeProposal of Communication Mix of Producten
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2014-06-19cs
dcterms.extent2.13 MBcs
dcterms.mediumapplication/pdfen
dcterms.modified2014-06-27-09:52:16cs
thesis.disciplineEkonomika a procesní managementcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid73125en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2019.04.04 00:42:55en
sync.item.modts2019.04.03 12:27:32en
dc.contributor.refereeUhrová, Pavlínacs
dc.description.markBcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record