Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement
Author
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Hajdíková, KamilaFinal mark
CAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/31922Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků, která se zaměřuje na průmyslovou firmu OLZA, spol. s. r. o. Pomocí dotazníku bude zjištěna současná spokojenost zákazníků a získané informace budou analyzovány a formulovány do souboru návrhů a doporučení pro zvýšení aktuální úrovně spokojenosti zákazníků. The bachelor's thesis deals with an analysis of customer satisfaction which focuses on an industrial company called OLZA, spol. s.r.o. Current customer's satisfaction will be found by a questionnaire and acquired information will be analyzed and formulated to a set of suggestions and recommendations to increase the current level of customer satisfaction.
Source
JÁNOŠÍKOVÁ, G. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.Collections
- 2014 [494]