• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Internetový marketing v sociálních médiích

Social Media Marketing

Thumbnail
View/Open
appendix-1.zip (202.4Kb)
final-thesis.pdf (1.084Mb)
review_40663.html (4.239Kb)
Author
Plšek, Vítězslav
Advisor
Chlebovský, Vít
Referee
Andrýsek, Petr
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Sociální média představují nový prostor pro marketing, propagaci a získávání zpětné vazby od zákazníka. Práce si klade za cíl zmapovat způsoby využití internetu a sociálních médií v rámci marketingové komunikace napříč širokým spektrem organizací. Získané závěry budou na základě analýzy využity k vytvoření návrhu marketingové komunikace pro společnost zabývající se prodejem specializovaných expedičních světel.
 
Social media represent brand new environment, which can be very useful for marketing communication, product propagation and also for getting a feedback from customers. The aim of thesis is to analyze multiple ways of social media usage at companies using social media to propagate themselves on the Internet. Information resulted from this research will go through further analysis and create marketing comminucation plan of the company specialized for expedition flashlights.
 
Keywords
sociální média, internet, marketing, facebook, twitter, social media, internet, marketing, facebook, twitter
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (předseda) doc. Ing. Jitka Kloudová, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (člen) doc. PhDr. Martina Rašticová, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen)
Date of defence
2012-01-31
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/3196
Source
PLŠEK, V. Internetový marketing v sociálních médiích [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Collections
  • 2012 [393]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV