Internetový marketing v sociálních médiích
Social Media Marketing
Author
Advisor
Chlebovský, VítReferee
Andrýsek, PetrGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Sociální média představují nový prostor pro marketing, propagaci a získávání zpětné vazby od zákazníka. Práce si klade za cíl zmapovat způsoby využití internetu a sociálních médií v rámci marketingové komunikace napříč širokým spektrem organizací. Získané závěry budou na základě analýzy využity k vytvoření návrhu marketingové komunikace pro společnost zabývající se prodejem specializovaných expedičních světel. Social media represent brand new environment, which can be very useful for marketing communication, product propagation and also for getting a feedback from customers. The aim of thesis is to analyze multiple ways of social media usage at companies using social media to propagate themselves on the Internet. Information resulted from this research will go through further analysis and create marketing comminucation plan of the company specialized for expedition flashlights.
Keywords
sociální média, internet, marketing, facebook, twitter, social media, internet, marketing, facebook, twitterLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (předseda) doc. Ing. Jitka Kloudová, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (člen) doc. PhDr. Martina Rašticová, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen)Date of defence
2012-01-31Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/3196Source
PLŠEK, V. Internetový marketing v sociálních médiích [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.Collections
- 2012 [393]