Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Customer Satisfaction Analysis and Proposal for its Improvement
Author
Advisor
Chlebovský, VítReferee
Novák, TomášGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem této diplomové práce je provedení primárního a sekundárního marketingového průzkumu u významné společnosti zabývající se prodejem hudebních nástrojů. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení problematiky marketingového výzkumu a prostředí obchodní firmy. Praktická část práce se následně zabývá provedením primárního výzkumu zaměřeného na spokojenost zákazníků analyzované společnosti. Kromě primárního výzkumu se praktická část práce věnuje také sekundárního výzkumu, který je zaměřen na srovnání nabízených služeb analyzované společnosti a její konkurence. The aim of the thesis is to undertake primary and secondary market research for a well established company selling musical instruments. The theoretical part of the thesis is focused on explaining the problems of marketing research and business environment of the enterprise. The practical part of the thesis is engaged in the implementation of primary research focused on the analysis of customer´s satisfaction. In addition to primary research, practical part deals with the secondary research, which focuses on the comparison of services offered by analyzed company and its competitors.
Keywords
Marketing, marketingový výzkum, primarní výzkum, sekundární výzkum, zákazník, dotazník, spokojenost zákazníka, Marketing, marketing research, primary research, secondary research, customer questionnaire, customer satisfactionLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. František Bartes, CSc. (předseda) Ing. Jan Roubal (místopředseda) Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Václav Zeman (člen)Date of defence
2011-06-13Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/3197Source
ŠIMEK, J. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.Collections
- 2011 [397]