• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2011
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2011
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně

Customer Satisfaction Analysis and Proposal for its Improvement

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.054Mb)
review_40662.html (4.009Kb)
Author
Šimek, Jiří
Advisor
Chlebovský, Vít
Referee
Novák, Tomáš
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Cílem této diplomové práce je provedení primárního a sekundárního marketingového průzkumu u významné společnosti zabývající se prodejem hudebních nástrojů. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení problematiky marketingového výzkumu a prostředí obchodní firmy. Praktická část práce se následně zabývá provedením primárního výzkumu zaměřeného na spokojenost zákazníků analyzované společnosti. Kromě primárního výzkumu se praktická část práce věnuje také sekundárního výzkumu, který je zaměřen na srovnání nabízených služeb analyzované společnosti a její konkurence.
 
The aim of the thesis is to undertake primary and secondary market research for a well established company selling musical instruments. The theoretical part of the thesis is focused on explaining the problems of marketing research and business environment of the enterprise. The practical part of the thesis is engaged in the implementation of primary research focused on the analysis of customer´s satisfaction. In addition to primary research, practical part deals with the secondary research, which focuses on the comparison of services offered by analyzed company and its competitors.
 
Keywords
Marketing, marketingový výzkum, primarní výzkum, sekundární výzkum, zákazník, dotazník, spokojenost zákazníka, Marketing, marketing research, primary research, secondary research, customer questionnaire, customer satisfaction
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. František Bartes, CSc. (předseda) Ing. Jan Roubal (místopředseda) Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Václav Zeman (člen)
Date of defence
2011-06-13
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/3197
Source
ŠIMEK, J. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Collections
  • 2011 [397]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV