• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně

Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.058Mb)
review_69660.html (7.509Kb)
Author
Gelnarová, Monika
Advisor
Chalupský, Vladimír
Referee
Gil, Marek
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současné úrovně spokojenosti zákazníků s výrobky a službami, protože spokojení zákazníci jsou jedním z nejdůležitějších faktorů ovlivňujících úspěšnost společnosti. Analýza spokojenosti zákazníků je provedena ve společnosti KOVONA SYSTEM a.s. na základě dotazníku, který vyplní odběratelé. Výsledkem práce jsou také návrhy pro zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
 
This bachelor’s thesis deals with analysis of present customer satisfaction with products and services because satisfied customers are one of the most important factors affecting success of a company. The analysis of customer satisfaction is realized in the company KOVONA SYSTEM a.s. and based on questionnaire which is sent to clients to fill out. The output of this thesis includes proposals which should increase the customer satisfaction.
 
Keywords
Marketing, zákazník, spokojenost zákazníků, dotazník, návrhy, Marketing, customer, customer satisfaction, questionnaire, proposals
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika a procesní management
Composition of Committee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) doc. Ing. et Ing. Fabian Khateb, Ph.D. et Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen)
Date of defence
2014-06-19
Process of defence
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA Otázky: Objasněte rozsah škál (váhu kategorie) v dotazníku ve výzkumné části práce. Objasněte srovnávaní výsledků dat z výzkumu a jejich výstupy. - zodpovězeno doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA Otázka: Objasněte, z jakých zdrojů nebo expertních odhadů vycházíte při zhodnocení vypočtené hodnoty Net Promote Score (NPS) v práci. - zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/32159
Source
GELNAROVÁ, M. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Collections
  • 2014 [494]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV