Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement
Author
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Gil, MarekGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současné úrovně spokojenosti zákazníků s výrobky a službami, protože spokojení zákazníci jsou jedním z nejdůležitějších faktorů ovlivňujících úspěšnost společnosti. Analýza spokojenosti zákazníků je provedena ve společnosti KOVONA SYSTEM a.s. na základě dotazníku, který vyplní odběratelé. Výsledkem práce jsou také návrhy pro zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků. This bachelor’s thesis deals with analysis of present customer satisfaction with products and services because satisfied customers are one of the most important factors affecting success of a company. The analysis of customer satisfaction is realized in the company KOVONA SYSTEM a.s. and based on questionnaire which is sent to clients to fill out. The output of this thesis includes proposals which should increase the customer satisfaction.
Keywords
Marketing, zákazník, spokojenost zákazníků, dotazník, návrhy, Marketing, customer, customer satisfaction, questionnaire, proposalsLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Ekonomika a procesní managementComposition of Committee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) doc. Ing. et Ing. Fabian Khateb, Ph.D. et Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen)Date of defence
2014-06-19Process of defence
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA Otázky: Objasněte rozsah škál (váhu kategorie) v dotazníku ve výzkumné části práce. Objasněte srovnávaní výsledků dat z výzkumu a jejich výstupy. - zodpovězeno doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA Otázka: Objasněte, z jakých zdrojů nebo expertních odhadů vycházíte při zhodnocení vypočtené hodnoty Net Promote Score (NPS) v práci. - zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/32159Source
GELNAROVÁ, M. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.Collections
- 2014 [494]