• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový mix společnosti AMI spol. s r.o.

Marketing Mix of the Company AMI spol. s r.o.

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (3.257Mb)
review_73988.html (6.643Kb)
Author
Seres, Boris
Advisor
Mráček, Pavel
Referee
Duša, Andrej
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Táto bakalárska práca sa zameriava na zhodnotenie a návrhy marketingového mixu v spoločnosti AMI spol. s r.o., ktorá podniká vo svetelnej technike. Práca sa snaží na základe analýz vnútorného a vonkajšieho prostredia vypracovať návrh na zlepšenie existujúceho marketingového mixu.
 
This bachelor thesis focuses on evaluation and suggestions of the marketing mix in the company AMI spol. s r. o., which is doing business in the light technology. Thesis tries to find a proposal to improve the existing marketing mix on the basis of analysis of the internal and external enviroment.
 
Keywords
marketing, marketingový mix, konkurencia, SWOT analýza, PEST analýza, zákazníci, distribúcia, marketing, marketing mix, competition, SWOT analysis, PEST analysis, customers, distribution
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika a procesní management
Composition of Committee
prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) Ing. Jiří Michele (místopředseda) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)
Date of defence
2014-06-19
Process of defence
Otázky vedoucího práce – zodpovězeno Otázka oponenta – zodpovězeno Ing. Jiří Michele - Jaká je nevýhoda financování z evropských fondů? Jak byste zvýšil využití CNC stroje? - zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/32214
Source
SERES, B. Marketingový mix společnosti AMI spol. s r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Collections
  • 2014 [494]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV