Marketingový mix společnosti AMI spol. s r.o.
Marketing Mix of the Company AMI spol. s r.o.
Abstract
Táto bakalárska práca sa zameriava na zhodnotenie a návrhy marketingového mixu v spoločnosti AMI spol. s r.o., ktorá podniká vo svetelnej technike. Práca sa snaží na základe analýz vnútorného a vonkajšieho prostredia vypracovať návrh na zlepšenie existujúceho marketingového mixu. This bachelor thesis focuses on evaluation and suggestions of the marketing mix in the company AMI spol. s r. o., which is doing business in the light technology. Thesis tries to find a proposal to improve the existing marketing mix on the basis of analysis of the internal and external enviroment.
Keywords
marketing, marketingový mix, konkurencia, SWOT analýza, PEST analýza, zákazníci, distribúcia, marketing, marketing mix, competition, SWOT analysis, PEST analysis, customers, distributionLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Ekonomika a procesní managementComposition of Committee
prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) Ing. Jiří Michele (místopředseda) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)Date of defence
2014-06-19Process of defence
Otázky vedoucího práce – zodpovězeno Otázka oponenta – zodpovězeno Ing. Jiří Michele - Jaká je nevýhoda financování z evropských fondů? Jak byste zvýšil využití CNC stroje? - zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/32214Source
SERES, B. Marketingový mix společnosti AMI spol. s r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.Collections
- 2014 [494]