Show simple item record

Marketing Mix of the Company AMI spol. s r.o.

dc.contributor.advisorMráček, Pavelcs
dc.contributor.authorSeres, Boriscs
dc.date.accessioned2019-05-17T11:30:52Z
dc.date.available2019-05-17T11:30:52Z
dc.date.created2014cs
dc.identifier.citationSERES, B. Marketingový mix společnosti AMI spol. s r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.cs
dc.identifier.other73988cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/32214
dc.description.abstractTáto bakalárska práca sa zameriava na zhodnotenie a návrhy marketingového mixu v spoločnosti AMI spol. s r.o., ktorá podniká vo svetelnej technike. Práca sa snaží na základe analýz vnútorného a vonkajšieho prostredia vypracovať návrh na zlepšenie existujúceho marketingového mixu.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on evaluation and suggestions of the marketing mix in the company AMI spol. s r. o., which is doing business in the light technology. Thesis tries to find a proposal to improve the existing marketing mix on the basis of analysis of the internal and external enviroment.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkonkurenciacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectzákaznícics
dc.subjectdistribúciacs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectcustomersen
dc.subjectdistributionen
dc.titleMarketingový mix společnosti AMI spol. s r.o.cs
dc.title.alternativeMarketing Mix of the Company AMI spol. s r.o.en
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2014-06-19cs
dcterms.modified2014-06-27-09:52:19cs
thesis.disciplineEkonomika a procesní managementcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid73988en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.04.01 01:40:25en
sync.item.modts2020.04.01 00:36:30en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeDuša, Andrejcs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) Ing. Jiří Michele (místopředseda) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázky vedoucího práce – zodpovězeno Otázka oponenta – zodpovězeno Ing. Jiří Michele - Jaká je nevýhoda financování z evropských fondů? Jak byste zvýšil využití CNC stroje? - zodpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record