Propagace IT internetového obchodu na sociálních sítích

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá propagací IT internetového obchodu na sociálních sítích. Teoretická část popisuje problematiku sociálních médií a sítí, marketingové strategie a vybraných metrik a ukazatelů na sociálních sítích. Praktická část, která je těžištěm práce, se zabývá samotnou analýzou současného stavu propagace na sociálních sítích společnosti. Pomocí vybraných metrik dojde ke srovnání propagace společnosti s konkurencí. Na základě této analýzy pak bude stanoven návrh změn marketingové strategie a komunikace společnosti na sociálních sítích.
This thesis deals with the promotion of IT Internet business on social networks. The theoretical part describes the social media and networking, marketing strategy and selected metrics and indicators on social networks. The practical part is dedicated to the analysis of actual company promotion on social networks. The promotion of the company will be compared with the competitors using selected metrics. On the basis of this analysis will be determined the proposal of amendment to the marketing strategy and communication on social networks.
Description
Citation
BLAŽEK, J. Propagace IT internetového obchodu na sociálních sítích [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) Ing. Markéta Draxlová (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) Ing. Petr Dydowicz, Ph.D. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen)
Date of acceptance
2014-06-18
Defence
Ing. Dydowicz: Jaký má růst fanoušků na soc. sítích přínos pro firmu? Ing. Draxlová: Jak jste stanovil náklady projektu?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 5 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO