Návrh marketingové komunikace projektu Třebíč NOW

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na oblast marketingu, konkrétně marketingové komunikace. Analyzuje současnou situaci pomocí vybraných analýz obecného okolí, oborového okolí a marketingového mixu, kde srovnává poznatky teoretické se skutečností. Zjištěné poznatky jsou stěžejní pro navržení nové marketingové komunikace, která si klade za cíl zvýšení návštěvnosti.
This thesis focuses on the area of marketing, specifically marketing communications. It analyzes the current situation by means of selected analyses of the general environment, industry environment and marketing mix which compares theoretical knowledge with practical experience. The findings are crucial for designing new marketing communication, which aims to increase the visitor traffic of a website.
Description
Citation
RYGL, T. Návrh marketingové komunikace projektu Třebíč NOW [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. et Ing. Renáta Myšková, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (místopředseda) Ing. Kristína Sághy Estélyi, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-06-16
Defence
otázky vedoucího práce - odpovězeno otázky oponenta - odpovězeno doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. - změna obchodního zákoníku - vliv na projekt - odpovězeno doc. Ing. et Ing. Renáta Myšková, Ph.D. - udržitelnost projektu, příjmy a výdaje - odpovězeno Ing. Pavel Mráček, Ph.D. - návrh na stužkovací ples - přiblížení návrhu - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO