Show simple item record

Marketing Plan for Product Launching to a New Market

dc.contributor.advisorKaňovská, Luciecs
dc.contributor.authorKamená, Denisacs
dc.date.accessioned2019-04-03T22:37:29Z
dc.date.available2019-04-03T22:37:29Z
dc.date.created2009cs
dc.identifier.citationKAMENÁ, D. Marketingový plán uvedení nového produktu na trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.cs
dc.identifier.other22539cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/325
dc.description.abstractTato studie je zaměřena na uvedení nového výrobku na trh. Na základě analýzy současné situace na trhu tabákových výrobků formuluje vhodná doporučení. Všechna doporučení směřují k sestavení efektivního marketingového plánu.cs
dc.description.abstractThis study focuses on the launching of a new product in the market. On the basis of an analysis of the current situation in the tobacco market i created needed recommendations. All recommendations are heading towards a creation of an effective marketing plan.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingový pláncs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectprodukt.cs
dc.subjectMarketing planen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectproduct.en
dc.titleMarketingový plán uvedení nového produktu na trhcs
dc.title.alternativeMarketing Plan for Product Launching to a New Marketen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2009-06-16cs
dcterms.modified2009-08-20-11:45:05cs
thesis.disciplineDaňové poradenstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav financícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid22539en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 21:36:49en
sync.item.modts2020.03.31 18:04:18en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeCiprová, Evacs
dc.description.markAcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Ing. Petr Němeček, DrSc. (předseda) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen) Ing. Karel Machánek, CSc. (člen) Ing. Milan Chytil (člen)cs
but.defencecs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record