• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • русский 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta strojního inženýrství
  • 2014
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta strojního inženýrství
  • 2014
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vyvážení tříválcového traktorového motoru

Balancing of 3-cylinder Tractor Engine

Thumbnail
Открыть
appendix-1.zip (4.752Mb)
final-thesis.pdf (5.404Mb)
review_72162.html (8.202Kb)
Автор
Přeslička, Jaroslav
Advisor
Dundálek, Radim
Referee
Hrdlička, Zdeněk
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Práce se zabývá analýzou vyvážení daného klikového mechanismu. V úvodní části je řešena kinematika klikového mechanismu. Dále se text zabývá dynamikou klikového mechanismu s využitím bodového výpočtového modelu a možnostmi jeho vyvážení. Tento zjednodušený model je pak využit při analytickém výpočtu daného mechanismu. Výsledky analytického výpočtu jsou srovnány s výsledky získanými prostřednictvím MBS. Následně je provedena jednoduchá optimalizace vyvážení. V poslední části je provedena analýza minimálních vzdáleností mezi vybranými součástmi mechanismu. V závěru je posouzeno vyvážení mechanismu a navrženo jeho jednoduché zlepšení, zhodnoceny jsou i výsledky analýzy minimálních vzdáleností.
 
The thesis deals with analysis of balancing of given cranktrain. At the introductory part is solved kinematics of the crank mechanism. Another part of the text occupies with dynamics of the crank mechanism and eventuality of its balancing with using of point-mass model. This simplified model is utilized for analytic solution of given mechanism. Results of analytic solution are compared with results of MBS solution. At the last part is done analysis of minimal distance between the selected parts of the mechanism. Then simple optimization of balancing is done. At the end is considered balancing of the mechanism and simple improvement is proposed, considered are results of minimal distance analysis too.
 
Keywords
Klikový mechanismus, vyvažování klikového mechanismu, dynamika klikového mechanismu, kinematika klikového mechanismu., Cranktrain, cranktrain balancing, cranktrain dynamics, cranktrain kinematics.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Automobilní a dopravní inženýrství
Composition of Committee
doc. Ing. Miroslav Havlíček, CSc. (předseda) doc. Ing. Pavel Novotný, Ph.D. (místopředseda) Ing. Rudolf Franz, Ph.D. (člen) Ing. Karel Štěpánek (člen) Ing. Marek Slovák (člen)
Date of defence
2014-06-16
Process of defence
Student seznámil zkušební komisi s obsahem svojí diplomové práce a zodpověděl otázky oponenta.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/32803
Source
PŘESLIČKA, J. Vyvážení tříválcového traktorového motoru [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2014.
Collections
  • 2014 [473]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакты | Отправить отзыв | Theme by @mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

ВойтиРегистрация

Статистика

Просмотр статистики использования

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакты | Отправить отзыв | Theme by @mire NV