Návrh newsletter systému pro elektronický obchod
Design of Newsletter System for E-commerce Solution
Abstract
Tato práce se věnuje návrhu firemního newsletter systému pro rozesílání informačních a nabídkových emailů s nabídkou zboží zákazníkům. Systém bude určen pro velké a střední firmy, které provádějí obchodní činnost a nabízejí rozsáhlý sortiment zboží v internetových obchodech, kde vedou registrované zákazníky, kteří chtějí dostávat nabídkové emaily s aktuálními novinkami v obchodě. The aim of this thesis is to describe a design of company newsletter system for sending information and e-mails with offers to customers. System is designed for large and medium companies which run a business and offer an extensive range of good in their online stores. In the database, which is connected with online stores, are registered many customers who want to receive emails with the latest news and offers in the store.
Keywords
Newsletter systém, návrh newsletter systému, návrh informačního systému, systém pro rozesílání novinek, rozesílání emailů s novinkami., Newsletter system, design of newsletter system, system for sending news, sending and creating newsletters, management of emails campaigns.Language
čeština (Czech)Study brunch
Manažerská informatikaComposition of Committee
doc. Ing. Petr Sodomka, Ph.D., MBA (předseda) doc. RNDr. Jiří Kropáč, CSc. (místopředseda) Ing. Jan Luhan, Ph.D., MSc (člen) Ing. Zdeněk Brož, Ph.D. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen)Date of defence
2014-06-26Process of defence
Otázky vedoucího práce - Ing. Jan Luhan, Ph.D.: 1) Jakým způsobem bude řešeno vyhodnocování a statistiky realizovaných kampaní? - odpovězeno 2) V jaké fázi se nachází realizace Vašich návrhů z hlediska zadavatele? - odpovězeno Otázka oponenta - Ing. Ivo Stodůlka: 1) Bylo by možné navrhovaný systém propojit také s opensource řešeními elektronického obchodu např. PrestaShop nebo OpenCard? Jaké jsou v tomto směru možnosti a jakým způsobem byste to řešil? - odpovězeno 2) Bylo by možné systém rozšířit o detailní sledování výsledků kampaní, zejména o možnost přehledu, kolik lidí newsletter přečetlo, kolik lidí kliklo na odkazy ve zprávě, a tento přehled pak následně graficky zobrazovat? - odpovězeno Otázky komise: 1) doc. Ing. Petr Sodomka, Ph.D., MBA: Je možné a jakým způsobem lze získat výstupy na SQL dotazy sdružování záznamů v databázi dle navolených parametrů? - odpovězeno 2) doc. Ing. Petr Sodomka, Ph.D., MBA: Jak jste autorsky ošetřil své dílo? - odpovězeno 3) doc. Ing. Petr Sodomka, Ph.D., MBA: Na kolik si kalkulujete Vaši člověkohodinu? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/32972Source
KUNDRÁT, J. Návrh newsletter systému pro elektronický obchod [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.Collections
- 2014 [491]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Využití newsletteru v elektronickém obchodování
Raisigl, IvoObsahem diplomové práce je tvorba newsletteru a vyhodnocení jeho výkonnosti. Na základě analýzy informací z oblasti e-mail marketingu, psychologie reklamy a dalších poznatků byly vypracovány návrhy newsletteru, které ... -
Model e-reklamy ve zvoleném segmentu elektronického obchodu
Smrž, MarekDiplomová práce popisuje a hodnotí malou firmu, která se zabývá výrobou a prodejem keramických produktů. Práce je rozdělena na několik částí, ve kterých se zaměřuje zejména na analýzu elektronického obchodu, který firma ... -
Zvyšování obchodní výkonnosti internetového obchodu
Svoboda, RadekBakalářská práce se zabývá zvyšováním obchodní výkonnosti internetového obchodu na adrese www.vytvarny-shop.cz. Zvyšování obchodní výkonnosti je dosaženo prostřednictvím SEO a implementováním doplňkových modulů pro internetový ...