• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh newsletter systému pro elektronický obchod

Design of Newsletter System for E-commerce Solution

Thumbnail
View/Open
review_73710.html (7.549Kb)
final-thesis.pdf (1.372Mb)
Author
Kundrát, Jan
Advisor
Luhan, Jan
Referee
Stodůlka, Ivo
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato práce se věnuje návrhu firemního newsletter systému pro rozesílání informačních a nabídkových emailů s nabídkou zboží zákazníkům. Systém bude určen pro velké a střední firmy, které provádějí obchodní činnost a nabízejí rozsáhlý sortiment zboží v internetových obchodech, kde vedou registrované zákazníky, kteří chtějí dostávat nabídkové emaily s aktuálními novinkami v obchodě.
 
The aim of this thesis is to describe a design of company newsletter system for sending information and e-mails with offers to customers. System is designed for large and medium companies which run a business and offer an extensive range of good in their online stores. In the database, which is connected with online stores, are registered many customers who want to receive emails with the latest news and offers in the store.
 
Keywords
Newsletter systém, návrh newsletter systému, návrh informačního systému, systém pro rozesílání novinek, rozesílání emailů s novinkami., Newsletter system, design of newsletter system, system for sending news, sending and creating newsletters, management of emails campaigns.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Manažerská informatika
Composition of Committee
doc. Ing. Petr Sodomka, Ph.D., MBA (předseda) doc. RNDr. Jiří Kropáč, CSc. (místopředseda) Ing. Jan Luhan, Ph.D., MSc (člen) Ing. Zdeněk Brož, Ph.D. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen)
Date of defence
2014-06-26
Process of defence
Otázky vedoucího práce - Ing. Jan Luhan, Ph.D.: 1) Jakým způsobem bude řešeno vyhodnocování a statistiky realizovaných kampaní? - odpovězeno 2) V jaké fázi se nachází realizace Vašich návrhů z hlediska zadavatele? - odpovězeno Otázka oponenta - Ing. Ivo Stodůlka: 1) Bylo by možné navrhovaný systém propojit také s opensource řešeními elektronického obchodu např. PrestaShop nebo OpenCard? Jaké jsou v tomto směru možnosti a jakým způsobem byste to řešil? - odpovězeno 2) Bylo by možné systém rozšířit o detailní sledování výsledků kampaní, zejména o možnost přehledu, kolik lidí newsletter přečetlo, kolik lidí kliklo na odkazy ve zprávě, a tento přehled pak následně graficky zobrazovat? - odpovězeno Otázky komise: 1) doc. Ing. Petr Sodomka, Ph.D., MBA: Je možné a jakým způsobem lze získat výstupy na SQL dotazy sdružování záznamů v databázi dle navolených parametrů? - odpovězeno 2) doc. Ing. Petr Sodomka, Ph.D., MBA: Jak jste autorsky ošetřil své dílo? - odpovězeno 3) doc. Ing. Petr Sodomka, Ph.D., MBA: Na kolik si kalkulujete Vaši člověkohodinu? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/32972
Source
KUNDRÁT, J. Návrh newsletter systému pro elektronický obchod [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Collections
  • 2014 [491]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Využití newsletteru v elektronickém obchodování 

    Raisigl, Ivo
    Obsahem diplomové práce je tvorba newsletteru a vyhodnocení jeho výkonnosti. Na základě analýzy informací z oblasti e-mail marketingu, psychologie reklamy a dalších poznatků byly vypracovány návrhy newsletteru, které ...
  • Model e-reklamy ve zvoleném segmentu elektronického obchodu 

    Smrž, Marek
    Diplomová práce popisuje a hodnotí malou firmu, která se zabývá výrobou a prodejem keramických produktů. Práce je rozdělena na několik částí, ve kterých se zaměřuje zejména na analýzu elektronického obchodu, který firma ...
  • Zvyšování obchodní výkonnosti internetového obchodu 

    Svoboda, Radek
    Bakalářská práce se zabývá zvyšováním obchodní výkonnosti internetového obchodu na adrese www.vytvarny-shop.cz. Zvyšování obchodní výkonnosti je dosaženo prostřednictvím SEO a implementováním doplňkových modulů pro internetový ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV