• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta strojního inženýrství
  • 2014
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta strojního inženýrství
  • 2014
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh řadicího mechanismu bezprodlevové převodovky

Zeroshifting Transmission Mechanism Design

Thumbnail
View/Open
review_68807.html (9.120Kb)
final-thesis.pdf (6.962Mb)
appendix-1.rar (1.948Mb)
Author
Mičola, Ivo
Advisor
Svída, David
Referee
Prokop, Aleš
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá problematikou bezprodlevového řazení u převodovek. První část je věnována teoretickému úvodu. Následuje komplexní postup od dynamiky vozidla, volby převodových poměrů, přes využití reverzního inženýrství pro modelování vnitřního prostoru skříně převodovky, až po samotný konstrukční návrh vnitřních součástí a jejich pevnostní analýzu. Navíc by touto prací měla být alespoň částečně vyplněna mezera v dostupné literatuře, ke které má přístup široká veřejnost.
 
This thesis deals with no delay gear shifting. The first part is devoted to theoretical introduction. The next part describes comprehensive approach to vehicle dynamics, the choice of gear ratios, the use of reverse engineering to model the interior of the gear housing and the actual structural design of the internal components and strength analysis. Moreover, this work should fill the gap in the available literature which is publicly accessible.
 
Keywords
Převodovka, vývoj, ZEROSHIFT, jízdní odpory, pilový diagram, 3D skener, Creo, modální analýza, metoda LSA, optimalizace, ANSYS WORKBENCH, Gearbox, progression, ZEROSHIFT, rolling resistance, shift point chart, 3D scanner, Creo, modal analysis, LSA method, optimization, ANSYS WORKBENCH.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Automobilní a dopravní inženýrství
Composition of Committee
prof. Ing. František Bauer, CSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc. (místopředseda) Ing. Radim Dundálek, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Koláček (člen) Ing. David Kollhammer, Ph.D. (člen)
Date of defence
2014-06-17
Process of defence
Student seznámil komisi s výsledky své diplomové práce a zodpověděl otázky oponenta. Otázky k diplomové práci: Není problémem, z hlediska ovládacích sil, že řadící síla je uvažována 1000N? Dalo by se i u HPV (vozidlo poháněné lidskou silou) použít mechanismů řazení pod zatížením?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/33115
Source
MIČOLA, I. Návrh řadicího mechanismu bezprodlevové převodovky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2014.
Collections
  • 2014 [473]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV