Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Customer Satisfaction Analysis and Proposals for Its Improvement
Author
Advisor
Schüller, DavidReferee
Tichý, RobertGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se týká analýzy spokojenosti zákazníků. Konkrétně se jedná o spokojenost zákazníků společnosti SONNENTOR s.r.o. Pomocí dotazníkového šetření bude zjištěna současná spokojenost zákazníků a zároveň budou předloženy návrhy na její zvýšení. Bachelor thesis concerns the analysis of the customer satisfaction. Specifically customers of the company SONNENTOR. By questionnaire survey will be find current satisfaction of the customers and the proposal for the improvement will be submit.
Keywords
Dotazník, zákazník, spokojenost zákazníků, Questionnaire, customer, customer´s satisfactionLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (předseda) Ing. Petr Bačík, Ph.D. (místopředseda) Ing. Michal Karas, Ph.D. (člen) prof. Ing. Mirko Dohnal, DrSc. (člen) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (člen)Date of defence
2014-06-26Process of defence
Ing. Bačík: Srovnávate společnost s konkurencí? - zodpovězeno Ing. Bačík: Jak byste řešila pokles likvidity? - zodpovězeno Ing. Brychta: Jak jste určovala náklady na právní služby? - zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/33194Source
HERZÁNOVÁ, P. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.Collections
- 2014 [494]