Show simple item record

Customer Satisfaction Analysis and Recommendations for it´s Improvement

dc.contributor.advisorLuňáček, Jiřícs
dc.contributor.authorSedláčková, Martinacs
dc.date.accessioned2014-12-19T17:25:06Z
dc.date.available2014-12-19T17:25:06Z
dc.date.created2014cs
dc.identifier.citationSEDLÁČKOVÁ, M. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.cs
dc.identifier.other71509cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/33196
dc.description.abstractBakalářská práce na téma „Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně“ se zabývá moderními možnostmi analyzování kvality služeb a spokojenosti zákazníků pro společnost Dopravní podnik města Brna a.s. První část bakalářské práce obsahuje teoretické informace o možnostech analyzování dat, východiska o zákaznících, spokojenosti a metodami vyhodnocování dat. Druhá část – analytická se zabývá základní charakteristikou DPMB a.s. a analýzou jeho současné situace pomocí dotazníků. Třetí část vychází z výsledků získaných dat z dotazníků a na jejich základě navrhuje řešení pro zvýšení spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractThe bachelor’s thesis, titled ‘Customer satisfaction analysis and recommendation for it´s improvement‘, deals with modern methods of customer satisfaction and service quality analysis. The first part of the thesis contains theoretical background about methods for data collection and analysis, customer satisfaction assessment and data evaluation. The second part, analytical one, is focused on characterisation of DPMB a.s. and investigation of it‘s current situation by questionnaire method. The third part makes use of the collected data and proposes new ways how to improve overall customer satisfaction.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectZákazníkcs
dc.subjectměření spokojenosti zákazníkacs
dc.subjectanalýza spokojenosti zákazníkacs
dc.subjectdotazník.cs
dc.subjectCustomeren
dc.subjectcustomer satisfaction surveyen
dc.subjectcustomer satisfaction analysisen
dc.subjectquestionnaire.en
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovněcs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Analysis and Recommendations for it´s Improvementen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2014-06-26cs
dcterms.extent1.25 MBcs
dcterms.mediumapplication/pdfen
dcterms.modified2015-06-29-08:49:07cs
thesis.disciplineEkonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid71509en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 13:47:49en
sync.item.modts2020.03.31 12:22:00en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeMišinger, Lukášcs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (předseda) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (místopředseda) prof. Ing. Mirko Dohnal, DrSc. (člen) Ing. Zuzana Němcová, Ph.D. (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázky: Prof. Rejnuš: Kdybyste dělala práci pro ministra financí namísto DPMB, co byste mu navrhla, z hlediska podpory využívání MHD? - zodpovězeno Ing. Loup: Myslíte si, že bude zákazník spokojen se špatným strojem, ale dobrým řidičem? -zodpovězeno Doc. Chalupský: V práci jste zmínila zvýšení PR, co to je? - zodpovězeno Doc. Chalupský: Jak jste distribuovala dotazniky a ve kterém období? Jak jste nalákala na vyplnění elektronických dotazníků? Měla jste možnost srovnání struktury cestujících ve srovnání se strukturou respondentů? - částečně zodpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record