Show simple item record

Racing Turbocharged SI Engine

dc.contributor.advisorSvída, Davidcs
dc.contributor.authorKopeček, Martincs
dc.date.accessioned2018-10-21T20:35:51Z
dc.date.available2018-10-21T20:35:51Z
dc.date.created2014cs
dc.identifier.citationKOPEČEK, M. Závodní zážehový přeplňovaný motor [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2014.cs
dc.identifier.other68754cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/33225
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá úpravou zážehového přeplňovaného motoru pro závodní použití. Hlavním cílem bylo navrhnout typ vhodného turbodmychadla a potřebné změny pro správnou funkci motoru. Pro úpravu se vycházelo z motoru Mitsubishi 4G63T.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the adjustment racing turbocharged SI engine. The main objective was to design a suitable type of turbocharger and changes needed for proper engine operation. The upgrades were based on the stock Mitsubishi 4G63T engine.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectturbodmychadlocs
dc.subjectpřeplňovánícs
dc.subject4G63cs
dc.subjectLotus Engine Simulationcs
dc.subjectturbochargeren
dc.subjectsuperchargingen
dc.subject4G63en
dc.subjectLotus Engine Simulationen
dc.titleZávodní zážehový přeplňovaný motorcs
dc.title.alternativeRacing Turbocharged SI Engineen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2014-06-17cs
dcterms.modified2014-06-25-08:18:29cs
thesis.disciplineAutomobilní a dopravní inženýrstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrstvícs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid68754en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 12:32:49en
sync.item.modts2020.03.31 10:34:55en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta strojního inženýrstvícs
dc.contributor.refereeBeran, Martincs
dc.description.markBcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Ing. Miroslav Havlíček, CSc. (předseda) doc. Ing. Pavel Novotný, Ph.D. (místopředseda) Ing. Rudolf Franz (člen) Ing. Karel Štěpánek (člen) Ing. Marek Slovák (člen)cs
but.defence-student presentoval výsledky své diplomové práce a byly zodpovězeny otáuky oponenta. Byly položeny následující doplnující otáuky: - porovnejte účinnosti chlazení vzduch/vzduch - jaké jsou limitující faktory pro zvýšení otáček upraveného motoru. - popište vypočtenou křivku v kompresorové charakteristice. -popište změny na pístu vzhledem k vysokým spalovacím tlakům. - jak by jste postupoval při návrhu pístu pro zadaný motor, jaké hlavní veličiny je nutno uvažovat pří výpočtu zatížení. - jakým zbusobem je možno navrhnout boční křivky pístucs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStrojní inženýrstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record