Model elektronického obchodu B2C
B2C E-commerce Model

Autor
Vedoucí práce
Dvořák, JiříOponent
Dvořák,, JiříKlasifikace
DAltmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce obsahuje teoretická východiska, která se zabývají problematikou elektronického obchodu. Obsahuje zhodnocení situace společnosti ELEKTROOPRAVNA RAUS s.r.o. Velké Meziříčí, analýzu trhu, na kterém se společnost pohybuje. Na základě analýzy společnosti a poţadavků jednatelů je společnosti navrţen vhodný model elektronického obchodu B2C. This bachelor thesis includes theoretical data, which deal with problems concerning an e-commerce. It includes assessment of the situation in the company ELEKTROOPRAVNA RAUS s.r.o. Velké Meziříčí and market analysis, in which the company operates. E-commerce model B2C is designed on the basis of analysis the company and requirements of executive directors.
Klíčová slova
Elektronický obchod, propagace, provizní systém, VirtueMart., E-commerce, promotion, affiliate marketing, VirtueMart.Jazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Manažerská informatikaSložení komise
prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (předseda) doc. RNDr. Jiří Kropáč, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen) Ing. Jaromír Marušinec, Ph.D., MBA (člen) Ing. Jaromír Roštínský (člen)Termín obhajoby
2011-06-23Průběh obhajoby
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/3324Zdrojový dokument
SOUČEK, V. Model elektronického obchodu B2C [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.Kolekce
- 2011 [330]