Model elektronického obchodu B2C
B2C E-commerce Model
Abstract
Tato bakalářská práce obsahuje teoretická východiska, která se zabývají problematikou elektronického obchodu. Obsahuje zhodnocení situace společnosti ELEKTROOPRAVNA RAUS s.r.o. Velké Meziříčí, analýzu trhu, na kterém se společnost pohybuje. Na základě analýzy společnosti a poţadavků jednatelů je společnosti navrţen vhodný model elektronického obchodu B2C. This bachelor thesis includes theoretical data, which deal with problems concerning an e-commerce. It includes assessment of the situation in the company ELEKTROOPRAVNA RAUS s.r.o. Velké Meziříčí and market analysis, in which the company operates. E-commerce model B2C is designed on the basis of analysis the company and requirements of executive directors.
Keywords
Elektronický obchod, propagace, provizní systém, VirtueMart., E-commerce, promotion, affiliate marketing, VirtueMart.Language
čeština (Czech)Study brunch
Manažerská informatikaComposition of Committee
prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (předseda) doc. RNDr. Jiří Kropáč, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen) Ing. Jaromír Marušinec, Ph.D., MBA (člen) Ing. Jaromír Roštínský (člen)Date of defence
2011-06-23Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/3324Source
SOUČEK, V. Model elektronického obchodu B2C [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.Collections
- 2011 [330]