• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • русский 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2011
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2011
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Model elektronického obchodu B2C

B2C E-commerce Model

Thumbnail
Открыть
review_38277.html (3.540Kb)
final-thesis.pdf (1.989Mb)
Автор
Souček, Vilém
Advisor
Dvořák, Jiří
Referee
Dvořák,, Jiří
Grade
D
Altmetrics
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Tato bakalářská práce obsahuje teoretická východiska, která se zabývají problematikou elektronického obchodu. Obsahuje zhodnocení situace společnosti ELEKTROOPRAVNA RAUS s.r.o. Velké Meziříčí, analýzu trhu, na kterém se společnost pohybuje. Na základě analýzy společnosti a poţadavků jednatelů je společnosti navrţen vhodný model elektronického obchodu B2C.
 
This bachelor thesis includes theoretical data, which deal with problems concerning an e-commerce. It includes assessment of the situation in the company ELEKTROOPRAVNA RAUS s.r.o. Velké Meziříčí and market analysis, in which the company operates. E-commerce model B2C is designed on the basis of analysis the company and requirements of executive directors.
 
Keywords
Elektronický obchod, propagace, provizní systém, VirtueMart., E-commerce, promotion, affiliate marketing, VirtueMart.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Manažerská informatika
Composition of Committee
prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (předseda) doc. RNDr. Jiří Kropáč, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen) Ing. Jaromír Marušinec, Ph.D., MBA (člen) Ing. Jaromír Roštínský (člen)
Date of defence
2011-06-23
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/3324
Source
SOUČEK, V. Model elektronického obchodu B2C [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Collections
  • 2011 [330]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакты | Отправить отзыв | Theme by @mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

ВойтиРегистрация

Статистика

Просмотр статистики использования

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакты | Отправить отзыв | Theme by @mire NV