Analýza a návrh elektronického obchodu firmy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práca sa zameriava na postupy pre vytvorenie a propagáciu elektronického obchodu. V práci je spracovaný prehľad marketingových kanálov, ktoré môžu byť použité pre zviditeľnenie elektronického obchodu u zákazníkov. Práca obsahuje tiež vzorový návrh elektronického obchodu s dôrazom na jednoduchosť prevádzky a automatizáciu procesov.
Diploma thesis focuses on the procedures for the creation and promotion of electronic commerce. Thesis contains an overview of marketing channels that can be used for raising the profile of e-commerce with customers. Thesis also includes a draft of electronic commerce with an emphasis on the ease of operation and process automation.
Description
Citation
ŠIMO, M. Analýza a návrh elektronického obchodu firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Zuzana Němcová, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-06-18
Defence
Otázky oponenta – odpovězeno Ing. Heralecký: Jak jste počítal marži a stanovil bod zvratu? - odpovězeno Ing. Konečná: Jakým zákazníkům budete produkt prodávat? Jak jste prováděl marketingový průzkum? - odpovězeno Doc. Zich: Jak jste tvořil název domény a testoval jste ho? Kdo jsou Vaši dodavatelé? Domníváte se, že spotřebitel vnímá kávu jako komoditu? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO