Show simple item record

Analysis and Design of E-commerce Firms

dc.contributor.advisorNěmcová, Zuzanacs
dc.contributor.authorŠimo, Martincs
dc.date.accessioned2019-04-04T01:01:40Z
dc.date.available2019-04-04T01:01:40Z
dc.date.created2014cs
dc.identifier.citationŠIMO, M. Analýza a návrh elektronického obchodu firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.cs
dc.identifier.other72280cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/33348
dc.description.abstractDiplomová práca sa zameriava na postupy pre vytvorenie a propagáciu elektronického obchodu. V práci je spracovaný prehľad marketingových kanálov, ktoré môžu byť použité pre zviditeľnenie elektronického obchodu u zákazníkov. Práca obsahuje tiež vzorový návrh elektronického obchodu s dôrazom na jednoduchosť prevádzky a automatizáciu procesov.cs
dc.description.abstractDiploma thesis focuses on the procedures for the creation and promotion of electronic commerce. Thesis contains an overview of marketing channels that can be used for raising the profile of e-commerce with customers. Thesis also includes a draft of electronic commerce with an emphasis on the ease of operation and process automation.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectmarketingová stratégiacs
dc.subjectpropagáciacs
dc.subjectelektronický obchodcs
dc.subjectautomatizáciacs
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectecommerceen
dc.subjectautomationen
dc.titleAnalýza a návrh elektronického obchodu firmycs
dc.title.alternativeAnalysis and Design of E-commerce Firmsen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2014-06-18cs
dcterms.modified2014-06-25-09:18:38cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid72280en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2021.11.12 18:13:44en
sync.item.modts2021.11.12 17:50:33en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeJanková, Martinacs
dc.description.markCcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeprof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Zuzana Němcová, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázky oponenta – odpovězeno Ing. Heralecký: Jak jste počítal marži a stanovil bod zvratu? - odpovězeno Ing. Konečná: Jakým zákazníkům budete produkt prodávat? Jak jste prováděl marketingový průzkum? - odpovězeno Doc. Zich: Jak jste tvořil název domény a testoval jste ho? Kdo jsou Vaši dodavatelé? Domníváte se, že spotřebitel vnímá kávu jako komoditu? - odpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record