• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta strojního inženýrství
  • 2014
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta strojního inženýrství
  • 2014
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Řešení dynamiky pohonné jednotky ve vozidle

Solution of Powertrain Dynamics in Vehicle

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (5.640Mb)
review_70218.html (8.122Kb)
Author
Hodas, David
Advisor
Novotný, Pavel
Referee
Drápal, Lubomír
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Cílem této diplomové práce je zhodnocení a volba nejvhodnější možnosti uložení pohonné jednotky ve vozidle kategorie Formule Student. Hodnotí celkové dynamické chování pohonné jednotky, která má být uložena v rámu vozu této třídy vozidel. V závěru práce je provedeno posouzení navržené varianty uložení motoru a studie parametrů, které nejvíce ovlivňují vibrace.
 
The main aim of this diploma thesis is to evaluate and select the most appropriate option how to mount a power unit in Formula Student vehicle. It assesses an overall dynamic behaviour of a drive unit mounted in student formula. At the end of the final thesis is an assessment of proposed engine mount variants. The study of parameters that most influence engine vibrations can be seen there.
 
Keywords
MBS, Husaberg FE 570, uložení motoru, silentblok, dynamika pohonné jednotky., MBS, Husaberg FE 570, engine mount, silent block, power train dynamics.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Automobilní a dopravní inženýrství
Composition of Committee
doc. Ing. Miroslav Havlíček, CSc. (předseda) doc. Ing. Pavel Novotný, Ph.D. (místopředseda) Ing. Rudolf Franz (člen) Ing. Karel Štěpánek (člen) Ing. Marek Slovák (člen)
Date of defence
2014-06-17
Process of defence
Diplomant presentoval výsledky své diplomové práce a následně zodpovědel otázky oponenta. Byly položeny následující doplňující otázky: - jaká byla ve výpočtu uvažovaná doba rozběhu motoru na maximální otáčky motoru -lze pro korekci úhlu ozubení použít změnu záběrového úhlu alfa -čím je omezeno zvětšování úhlu záběru - z jakého důvodu byla použita zvolená koncepce motoru?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/33368
Source
HODAS, D. Řešení dynamiky pohonné jednotky ve vozidle [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2014.
Collections
  • 2014 [475]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV