Show simple item record

Solution of Powertrain Dynamics in Vehicle

dc.contributor.advisorNovotný, Pavelcs
dc.contributor.authorHodas, Davidcs
dc.date.accessioned2019-05-17T06:08:32Z
dc.date.available2019-05-17T06:08:32Z
dc.date.created2014cs
dc.identifier.citationHODAS, D. Řešení dynamiky pohonné jednotky ve vozidle [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2014.cs
dc.identifier.other70218cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/33368
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je zhodnocení a volba nejvhodnější možnosti uložení pohonné jednotky ve vozidle kategorie Formule Student. Hodnotí celkové dynamické chování pohonné jednotky, která má být uložena v rámu vozu této třídy vozidel. V závěru práce je provedeno posouzení navržené varianty uložení motoru a studie parametrů, které nejvíce ovlivňují vibrace.cs
dc.description.abstractThe main aim of this diploma thesis is to evaluate and select the most appropriate option how to mount a power unit in Formula Student vehicle. It assesses an overall dynamic behaviour of a drive unit mounted in student formula. At the end of the final thesis is an assessment of proposed engine mount variants. The study of parameters that most influence engine vibrations can be seen there.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMBScs
dc.subjectHusaberg FE 570cs
dc.subjectuložení motorucs
dc.subjectsilentblokcs
dc.subjectdynamika pohonné jednotky.cs
dc.subjectMBSen
dc.subjectHusaberg FE 570en
dc.subjectengine mounten
dc.subjectsilent blocken
dc.subjectpower train dynamics.en
dc.titleŘešení dynamiky pohonné jednotky ve vozidlecs
dc.title.alternativeSolution of Powertrain Dynamics in Vehicleen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2014-06-17cs
dcterms.modified2014-06-25-08:18:28cs
thesis.disciplineAutomobilní a dopravní inženýrstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrstvícs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid70218en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.04.01 04:17:15en
sync.item.modts2020.03.31 23:53:14en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta strojního inženýrstvícs
dc.contributor.refereeDrápal, Lubomírcs
dc.description.markAcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Ing. Miroslav Havlíček, CSc. (předseda) doc. Ing. Pavel Novotný, Ph.D. (místopředseda) Ing. Rudolf Franz (člen) Ing. Karel Štěpánek (člen) Ing. Marek Slovák (člen)cs
but.defenceDiplomant presentoval výsledky své diplomové práce a následně zodpovědel otázky oponenta. Byly položeny následující doplňující otázky: - jaká byla ve výpočtu uvažovaná doba rozběhu motoru na maximální otáčky motoru -lze pro korekci úhlu ozubení použít změnu záběrového úhlu alfa -čím je omezeno zvětšování úhlu záběru - z jakého důvodu byla použita zvolená koncepce motoru?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStrojní inženýrstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record